Skip to main content

Mijn vrouw en ik hebben een KPN abonnement met internet, tv en bellen. 

Daarnaast hebben we een Telfort mobiel en een KPN mobiel abonnement.

Kunt u nazien van welk combi voordeel wij beiden gebruik maken?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Jan Smulders 

Je kunt op jouw factuur (zichtbaar in Mijn KPN) terugzien of jullie beiden een korting van 5 euro per maand hebben. 

Zo niet?:

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Hoi @Jan Smulders

Welkom op het KPN Forum. Is het met de hulp van @Noordzee (waarvoor dank) gelukt om je voordelen te bekijken?

Mochten er nog vragen over zijn, stel die gerust. Betreft het een specifieke vraag over jullie aansluitingen, kun je dan je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer(s) en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik de abonnementen opzoeken. 


@Jan Smulders

Je kunt op jouw factuur (zichtbaar in Mijn KPN) terugzien of jullie beiden een korting van 5 euro per maand hebben. 

Zo niet?:

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

@Jan Smulders 

Is het allemaal gelukt? 


Reageer