Skip to main content
Beantwoord

Welke keuzes qua Netflix biedt KPN bij het keuzevoordeel?

• February 14, 2025
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al verschillende diensten bij KPM: TV,Internet en Vaste telefonie. Ik kom pas in aanmerking voor gratis Netflix als ik ook mobiel van KPN afneem. Mijn vraag is:

Het gratis Netflix abonement, is dat de basis variant of is het met de mogelijkheid van 4K en Dolby vision/Atmos en meerdere toestellen tegelijk kijken?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Marlin1204, het hangt er van af in welk level jij zit van het keuzevoordeel 

Wil je een uitgebreider Netflix abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 14, 2025

Hoi ​@Marlin1204 
Het is de basis variant, wil je een hogere, b.v. het 4K abonnement dan betaal je het verschil bij.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2025

Hallo ​@Marlin1204, het hangt er van af in welk level jij zit van het keuzevoordeel 

Wil je een uitgebreider Netflix abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2025

Bedankt voor je reactie. Jammer dat ze dat niet vermelden. ​@huistijger