Skip to main content
Vraag

Welke voordelen krijgen bestaande klanten?

• May 8, 2025
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Wij zijn al lang klant bij KPN, zo lang dat we beide niet meer weten hoe lang dat is, we gebruiken TV, internet, glasvezel, 2x mobiel en langzamerhand vinden we dat we ‘vergeten’ worden door KPN en dat we de last van overstappen eens moeten maken. 

Welke voordelen heeft KPN in petto voor trouwe klanten ( slapers )? En dan bedoel ik niet de z.g. cadeautjes die iedereen kan krijgen via het internet of de combi voordelen die een nieuwe klant ook krijgt.

Zo hoorde ik laatst een reclame van KPN: een 2 jaar contract en een nieuwe tablet cadeau.

Welke, echte, voordelen krijgt een trouwe klant?

Groet, Jan

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• May 8, 2025

Welke voordelen heeft KPN in petto voor trouwe klanten ( slapers )? En dan bedoel ik niet de z.g. cadeautjes die iedereen kan krijgen via het internet of de combi voordelen die een nieuwe klant ook krijgt.

Jij wilt iets krijgen wat een ander niet krijgt? Dat kan je vergeten. 

Zo hoorde ik laatst een reclame van KPN: een 2 jaar contract en een nieuwe tablet cadeau.

Voor een bestaande klant die verlengd? Dat zal vast een sprookje geweest zijn.

• May 8, 2025

Wat had je gedacht? De gemiddelde Nederelandse klant blijkt alleen te willen kopen als ze een zogenaamde korting krijgen. Sommige artikelen kan je in Nederland alleen kopen per 2 stuks, wat dan vaak dezelfde prijs heeft als 1 stuk in de ons omringende landen. Ik heb trouwens nog nooit iets gelezen over de invloed op het klimaat van bijvoorbeeld al dat weggooide voedsel dat je alleen in een dubbele hoeveelheid dan je nodig hebt in Nederland moet kopen. 

Wij zijn ook al heel lang abonee bij KPN. Waarom, gewoon omdat de stabiliteit van het kabelnetwerk goed is. Als je kadootjes wil, is de oplossing die steeds meer Nederlanders schijnen te doen, is gebruik maken van zo’n soort 2 voor 1 regel. Je neemt elk jaar een abonnement en zegt dat elk jaar op en gaat dan over op een andere provider. Het enige probleem is dan wat werk en het moeten laten liggen van zowel Ethernet bekabeling als UTP bekabeling in huis.

Wie denk je dat de hiermee gemoeid gaande kosten betaald. Juist, wij klanten die gewoon een keuze maken voor wat we op de lange termijn nodig hebben.