Skip to main content
Vraag

Welkomstcadeau | Waarom is deze alleen beschikbaar voor nieuwe klanten?

1700 mensen hebben geen leven, topic verwijderd.

16 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 990 reacties
  • 13 maart 2025

Je vindt het achterlijk? Wat een gedoe om een welkomstcadeau. Je ontvangt vanzelf wel uitgebreidere reacties. 

• 0 reacties
  • 13 maart 2025

Ja mag dat niet? Wat een gedoe? Ik typ in 30sec een klein stukje tekst, welk gedoe bedoel je precies? En als je hier alleen maar komt om je mening te delen: hoeft niet gap

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 990 reacties
  • 13 maart 2025

Inderdaad gap 😎 Ja, ik vind het gedoe. Is mijn mening en ik mag reageren. 

• 3022 reacties
  • 13 maart 2025

Welkomstcadeau’s zijn om nieuwe klanten binnen te halen. Jij bent al binnen, dus er is echt geen enkele reden om om jou een cadeau te geven.

Enig idee wat het zou kosten als KPN aan bestaande klanten een spelcomputer cadeau zou gaan doen? Wie mag dat betalen denk? Jijzelf via de abonnementsprijs die dan 2 keer zo hoog zou worden. Wat schiet je daar mee op?

Marloes22222 schreef:

Als ik mijn abonnement op zou zeggen duurt dat een maand, en is de actie waarschijnlijk al afgelopen. 

Je moet wat beter de actievoorwaarden lezen. Daarin staat dat je minimaal 6 maanden geen klant van KPN geweest mag zijn. Dus als jij vandaag opzegt, dan duurt het nog 6 maanden voordat je voor zo'n welkomstcadeau in aanmerking komt.

• 0 reacties
  • 13 maart 2025

Werken jullie allemaal bij KPN ofzo? Ga wat nuttigs doen, ik lees het niet eens 🤣 En daar komt bij, dat er veel meer mogelijk is dan jullie blijkbaar weten. Maar ga vooral forums af, en reageren op zulke vragen als de mijne.. Worden jullie vast erg blij van 😂

• 3022 reacties
  • 13 maart 2025
Marloes22222 schreef:

Werken jullie allemaal bij KPN ofzo? Ga wat nuttigs doen, ik lees het niet eens 🤣 

Kennelijk wel, want je reageert 😉

• 0 reacties
  • 13 maart 2025

Oke betweter, ik heb je eerste zinnetje gelezen 😉 

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 990 reacties
  • 13 maart 2025
Marloes22222 schreef:

Werken jullie allemaal bij KPN ofzo? Ga wat nuttigs doen, ik lees het niet eens 🤣 En daar komt bij, dat er veel meer mogelijk is dan jullie blijkbaar weten. Maar ga vooral forums af, en reageren op zulke vragen als de mijne.. Worden jullie vast erg blij van 😂

Standaardreactie als men niet krijgt te horen wat men wil horen. Ik werk niet bij KPN. En ook dat zou niets uit moeten maken. Ik word hier inderdaad heel erg blij van! En zo kom ik mijn vrije dag heel gezellig door. 😂

• 0 reacties
  • 13 maart 2025

Ik heb toevallig wel bij KPN gewerkt, en ben bekend met de regels, en wat er in mijn contract staat. Ook met wat er wel en niet mogelijk is. Dus hou aub ff op, ik heb niks aan jullie antwoorden op mijn vraag. Ik snap ook niet dat je hier überhaupt de moeite voor neemt. Ik wens je iig een hele fijne, vrolijke dag toe 😊 (zonder mensen om je heen, want zo aangenaam ben je niet merk ik) 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8151 reacties
  • 13 maart 2025

Beste ​@Marloes22222 je plaatst een vraag c.q. opmerking in een openbaar forum, wereldwijd voor iedereen te zien, dan kun je ook verwachten dat medeforumleden daar op reageren, net zoals ik nu doe. Het zijn allemaal forumleden, net als jij omdat dit forum van klanten  oor klanten van KPN is.

Als een antwoord je niet aanstaat, dat is dan jammer, maar wie kaatst kan de bal verwachten.

Moderatoren, die KPN in hun forumnaam hebben staan, reageren hier waar nodig en modereren het forum. Het forum is dus geen klantenservice van KPN.

Toen jij klant werd heb je toentertijd ook een korting of anderszins gehad als nieuwe klant, dan blijft KPN natuurlijk niet doen, want dan wordt het een sigaar uit eigen doos en dat wil je ook niet.

Voor bestaande klanten is zijn er maandelijks aanbiedingen, voor elk wat wils, houd daartoe de nieuwsbrieven in de gaten.

Opzeggen en de volgende mand weer aanmelden is zinloos, want je moet minimaal 6 maanden geen klant van KPN zijn geweest om weer als nieuwe klant in aanmerking te komen.

Als je niet (meer) wilt dat medeforumleden reageren, plaats hier dan geen vragen en opmerkingen meer, maar richt je rechtstreeks tot de klantenservice van KPN.

Fijne dag verder.

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 990 reacties
  • 13 maart 2025

• 0 reacties
  • 13 maart 2025

Top, dan verwijder ik mn reactie. Ik dacht namelijk dat KPN hier ook op kon reageren.. Dikke lap tekst ook 🤣 fijne dag mensen! 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8151 reacties
  • 13 maart 2025
Marloes22222 schreef:

Top, dan verwijder ik mn reactie. Ik dacht namelijk dat KPN hier ook op kon reageren.. Dikke lap tekst ook 🤣 fijne dag mensen! 

Beste ​@Marloes22222 KPN kan hier ook op reageren bij monde van een moderator, aangezien het forum geen real-time on-line chat is kan het een paar dagen duren voordat een moderator reageert.

De vragen en opmerking worden op basis van FiFo afgewerkt door het moderatieteam.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 13 maart 2025
Anonymous schreef:

topic verwijderd.

Dat was kort maar hevig…. 

Anonymous schreef:

Ik heb toevallig wel bij KPN gewerkt, en ben bekend met de regels, en wat er in mijn contract staat. Ook met wat er wel en niet mogelijk is. 

Dan weet je hoe het werkt en ook hoe het niet werkt. 

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 141 reacties
  • 13 maart 2025

He’, net gemist, wat was het topic? 😎

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Mensen ik wil iedereen er aan herinneren dat dit zoals vaker benoemd primair een klant helpt klant platform is. Mits de intentie en de toon van berichten civiel blijft kan je dan een reactie verwachten van andere leden van de Community. Op verzoek van TS is het gebruikersaccount verwijderd dus laten we het hier bij laten.

Reageer