Skip to main content
Beantwoord

Wie is de 'eigenaar van mijn huishouden'?

• January 2, 2026
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik blijk geen ‘eigenaar van mijn huishouden’ te zijn, volgens jullie. Wie is dat dan wel? 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@CeEv en ​@Marlon92 

De eigenaar van het huishouden, is de contractant met wie de overeenkomst is aangegaan.
Dus als ​@CeEv zelf de abonnementen heeft afgesloten op zijn naam, is hij of zij de contractant.

Heeft iemand anders binnen het gezin de abonnementen afgesloten (bijvoorbeeld de vader des huize), dan is hij dus de contractant en de “eigenaar van mijn huishouden”.

Mocht dat niet kloppen, dan kun je het beste even de klantenservice van KPN bellen, om dit te laten uitzoeken en te corrigeren.
De klantenservice is bereikbaar op 0800-0402 of 1200 via een KPN mobiele aansluiting.

4 reacties

• January 2, 2026

Waar zie je dat? Kun je een schermafdruk plaatsen?

• January 2, 2026

Zie dit topic. Er staat een oplossing in. Ik hoop dat dit ook voor jou werkt.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@CeEv en ​@Marlon92 

De eigenaar van het huishouden, is de contractant met wie de overeenkomst is aangegaan.
Dus als ​@CeEv zelf de abonnementen heeft afgesloten op zijn naam, is hij of zij de contractant.

Heeft iemand anders binnen het gezin de abonnementen afgesloten (bijvoorbeeld de vader des huize), dan is hij dus de contractant en de “eigenaar van mijn huishouden”.

Mocht dat niet kloppen, dan kun je het beste even de klantenservice van KPN bellen, om dit te laten uitzoeken en te corrigeren.
De klantenservice is bereikbaar op 0800-0402 of 1200 via een KPN mobiele aansluiting.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 5, 2026

Welkom op de community ​@CeEv, leuk dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen 😊

Ik zie dat Michel al heeft benoemd dat de contractant de eigenaar van het huishouden is, en dat je contact met onze klantenservice op kan nemen als er iets niet aan klopt. Mocht je dat nog niet gedaan hebben, maar wel van plan zijn, weet dat je ook een belafspraak kunt maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!