Skip to main content

Beste,

 

al meer dan 10 jaar ben ik klant bij KPN en ik zou mijn all-in pakket (tv/vastbellen/internet/mobiel) willen wijzigen. Op de website kon ik een mooi pakket vinden waarop ik €70 in de maand zou besparen t.o.v. mijn huidige abonnement. Daarnaast zit er nog een Sonos speaker bij cadeau. 

Maar omdat ik al klant ben, kan ik dit niet afsluiten! Zojuist met de klantenservice gebeld en het was maar beter dat ik zou overstappen naar een andere provider/dienstverlener, want dan krijg ik wel de korting. Die aanbieding is namelijk alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten.  Dat kan toch niet de bedoeling zijn? 

Hallo @Marissa86 , dat is wèl de bedoeling, want als KPN ook alle bestaande klanten wéér een cadeau gaat geven, dan rijzen de aboprijzen de pan uit, een sigaar uit eigen doos dus.

Toen je bij KPN kwam heb je toentertijd ook van een welkomstaanbieding gebruik kunnen maken.

KPN doet regelmatig aan acties voor bestaande klanten, onlangs een gratis of goedkoper tv-pakket voor 3 maanden en nu weer 5GB data gratis bij je mobiel.


Die gratis 5 GB krijgt iedere klant, oud en nieuw. In mijn geval ben ik goedkoper uit als ik mijn bestaande contract door laat lopen. Als je al 10 jaar klant bent mogen ze best eens een leuk cadeautje geven als trouwe klant.


Ik ben ook al jaren bij Telfort/KPN. Heb net het tv- + internetabonnement gewijzigd. Daar lijkt het of ik wel een Sony koptelefoon krijg. Toen ik aanklikte dat ik al bij KPN ben, bleef die aanbieding staan.

In de bevestigings-email stond echter niets vermeld over of en wanneer ik de koptelefoon zou ontvangen. Toen ik wilde bellen, bleek dat 1 euro per minuut te kosten en het was nog druk ook. Schandalig zo duur! Toen dacht ik hKPN daarover te emailen: blijken ze al 2 jaar geen emailadres meer te hebben. Dan maar chatten. Maar ook de chat is nergens te vinden!!

Ik word steeds weer naar dezelfde webpagina’s gestuurd en kom geen stap verder.

Uiteindelijk kom ik hier op het forum terecht. Wat een service!!


Hallo @wittepinguin 

Welk nummer heb je dan gebeld? Het lijkt op een dure nummerinformatie ‘service’ die jou doorschakelt tegen € 1,00 p/min. kosten.  KPN heeft een gratis nummer 0800 0402

Heb je soms met google naar een nummer gezocht? Helaas krijg je dan vaak eerst de gesponsorde links van deze dure diensten te zien :confounded: Van de kosten zou je aan het begin van het gesprek een melding gekregen moeten hebben, daar zijn deze diensten toe verplicht. KPN is hier geen partij in.

Voor de chat ga je naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) een stuk lager op het scherm.