Skip to main content
Beantwoord

Wijziging Combivoordeel Keuzevoordeel wordt niet verwerkt

• October 30, 2025
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedeavond allemaal,

Wij hebben combivoordeel niveau 3 en hebben een paar dagen geleden een wisseling van Disney+ naar hbo Max aangevraagd via de kpn app.

Alleen deze blijft in verwerking staan en ontvangen ook geen bevestigings e-mail.

klopt het dat het verwerken meerdere dagen duurt?

Beste antwoord door bnh

Welkom op de Community ​@Observer31!

Ik geloof dat het normaal maximaal een half uurtje duurt. Mogelijk zit je bestelling vast in het systeem. Het beste is om de klantenservice te bellen, zodat zij het misschien kunnen pushen of een ticket kunnen aanmaken voor de technische afdeling.

Als je belt, zeg dan tegen de robot: "Ik wil een medewerker spreken" en daarna het onderwerp: "Bestelling vastgelopen".

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

5 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 30, 2025

Welkom op de Community ​@Observer31!

Ik geloof dat het normaal maximaal een half uurtje duurt. Mogelijk zit je bestelling vast in het systeem. Het beste is om de klantenservice te bellen, zodat zij het misschien kunnen pushen of een ticket kunnen aanmaken voor de technische afdeling.

Als je belt, zeg dan tegen de robot: "Ik wil een medewerker spreken" en daarna het onderwerp: "Bestelling vastgelopen".

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Observer31 

Welkom op de community van KPN.

Bij combivoordeel kun je één keer per maand wisselen van streamingdienst, en dus niet vaker.
Vanaf de dag dat Disney+ actief werd, en je er gebruik van kon maken gaat de maand lopen.
Zodra de maand voorbij is, zal automatisch HBO Max geactiveerd gaan worden en wordt Disney+ beëindigd.

Vandaar dat je nu de tekst “het moet nog verwerk worden” ziet staan in je Mijn KPN account.
Het staat nu op pauze, totdat de maand voorbij is en je weer kunt wisselen van streamingdienst, dan zal HBO Max geactiveerd voor je gaan worden.

Van de activatie van Disney+ heb je ook een bevestigingsmail ontvangen, de datum van deze mail is de startdatum van Disney+, tel daar nu 30 dagen bij op en je weet wanneer HBO Max geactiveerd gaat worden en Disney+ zal worden beëindigd.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 30, 2025

Zover ik weet kan je niet wisselen of de keuze tot maken binnen de 30 dagen ​@Michel.uit.Arnhem.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Dank jullie wel voor de reacties. Zojuist gebeld met de klantenservice en de aanvraag zit inderdaad vast en er is een ticket aangemaakt om het op te lossen.

En dank je wel voor het vermelden van het telefoonnummer.

goed weekend alvast.

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat er een ticket is aangemaakt ​@Observer31, via die weg zal de aanvraag weer losgetrokken kunnen worden. Laat je weten of het daarmee gelukt is?