Skip to main content
Vraag

Wijziging Combivoordeel wordt niet verwerkt

• 25 maart 2025
  • 5 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik heb in het combivoordeel Netflix naar Disney gewijzigd maar ik zie alleen een scherm dat het nonog niet verwerkt is en hierdoor blijft Netflix ten onrechte op mijn account staan en lijk ik daar ook voor te moeten betalen. Hierover sinds 20 maart aan het bellen maar het lukt nog niet. Graag spoedig een oplossing. 

5 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom ​@savbeek!

Krijg je intussen nog dezelfde melding te zien in de status van jouw Combivoordeel keuze? Je mag elke 30 dagen je keuzevoordeel wijzigen. Wanneer is de laatste keuze geweest die je gedaan hebt? Als dat korter dan 30 dagen geleden is, geef het dan even de tijd.

Is het langer geleden en kom je er niet uit, vul je dan je profiel zo volledig mogelijk in, inclusief je adresgegevens en klantnummer? Als je me hier een seintje geeft zo gauw je dat gedaan hebt, kijk ik even mee.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025

Ik heb het klantnummer toegevoegd.

Er is afgelopen nacht 1 verbetering doorgevoerd, maar er blijft nog een wijziging hangen. Nl. dat Netflix uit mijn KPN voordeel moet verdwijnen en ook de debiteren van 10 euro moet stoppen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@savbeek 

Ik heb exact hetzelfde probleem, met dezelfde meldingen als bij jouw.
Een wijziging binnen de combivoordelen moet binnen 24 uur afgehandeld zijn, en daarvan dien je dan ook een bevestiging te krijgen per mail.

Zelf heb ik vandaag gebeld met de “KPN Service Plus desk” waarop ik zelf een apart abonnement heb, en waarbij de vakkundige/technische medewerker het mij ook heeft verteld en bevestigd.
Voor mij is er ook gelijk een ticket aangemaakt voor de back-office (combivoordeel), die het in mijn geval ook recht moeten gaan trekken, aangezien de combivoordeel wijziging ook bij mij is vastgelopen.

Ik raad je ook aan, om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN, en daar aan te geven of ze een ticket willen aanmaken voor de Back-office aangezien de wijziging voor je combivoordelen (waarschijnlijk) is vastgelopen.

Afgelopen nacht (25 op 26 maart 2025) waren er ook diverse onderhoudswerkzaamheden aan de systemen van KPN, dus mogelijk dat dit de oorzaak is voor het vastlopen van onze wijziging.

Telefoonnummer klantenservice: 0800-0402

Maar je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, zodat je terug gebeld wordt op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen (scrol naar beneden)

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@savbeek 

Is het inmiddels ook bij jouw opgelost?
Heb je daarvoor nog contact gehad met een medewerker van de klantenservice?

Bij mij staat alles inmiddels weer goed, aangezien de back office in mijn geval snel heeft gehandeld en alles weer correct heeft gezet, in het systeem en binnen Mijn KPN.

Reageer