Skip to main content

Vorige week pluspakket verandert in fox eredivisie en staat nog steeds in behandeling.…

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Raymondlippold, dank je wel voor jouw bericht. Het is erg vervelend als je zo lang moet wachten tot deze wijziging is doorgevoerd. Ik wil graag uitzoeken hoe de situatie in elkaar steekt en wat ik hierin voor jou kan betekenen. Zou je hiervoor jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!


Heb al gebeld met kpn. Doordat ik ga verhuizen kan het pakket niet gewijzigd worden. Het pakket kan pas gewijzigd worden als ik verhuist ben en alles door kpn monteur geïnstalleerd is. Te gek voor woorden als je het mij vraagt maar dit was niet mogelijk volgens de telefoniste van kpn.


Dank je wel voor update. Het klopt inderdaad wat mijn collega aangeeft. Als er een lopende wijziging is, in dit geval een verhuizing, dan zal deze eerst gereed moeten zijn, voor de volgende wijziging doorgevoerd kan worden. Het is technisch niet mogelijk om meerdere aanvragen tegelijk door te voeren. Mijn excuses voor het ongemak. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 


Reageer