Skip to main content
Beantwoord

Wil geen Spotify en Netflix Combivoordeel meer

• April 17, 2025
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Wil van de combivoordelen af; geen Netflix meer, geen spotify meer.

Beste antwoord door Noordzee

De minimale looptijd van streamingsdiensten bij KPN is volgens mij een maand. Daarna kun je het per direct opzeggen dacht ik.

Het is wat ingewikkelder. In ieder geval Spotify houdt er een systeem op na dat de lopende maandelijkse periode uitgezeten moet worden. Dus per direct opzeggen kan niet.

Let op! Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

En bij Netflix zijn er twee verschillende methoden voor opzegging van toepassing: 

Maar goed, als je opzegt, dan lopen de abonnementen hoogstens nog een maand door…...

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 17, 2025

Hallo ​@Blijft aan de gang ,

Je kunt in MijnKPN Netflix en Spotify opzeggen.

Wat betreft het Combivoordeel: Als je dat na zes maanden niet verlengt, vervalt dat automatisch. Maar je kunt niet meer terug naar de oude voorwaarden voor het geval dat jouw bedoeling is. 

bron: 

Let op: Je kunt daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel, ook niet als je van gedachten verandert.

Waarom moet ik elke zes maanden mijn keuzevoordeel opnieuw bevestigen?

We willen zeker weten dat je blij bent met je keuzevoordeel. Daarom vragen we je om jouw voordeel elke zes maanden opnieuw te bevestigen. Doe je dit niet op tijd, dan pauzeren we je voordeel tijdelijk. Je kan altijd direct weer je keuzevoordeel activeren. We brengen geen extra kosten in rekening.

Netflix en Spotify kan ik ook niet opzeggen; moet wachten tot bepaalde datums.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 17, 2025

Dat klopt inderdaad, maar zodra het mogelijk is kun je het opzeggen.

• April 17, 2025

De minimale looptijd van streamingsdiensten bij KPN is volgens mij een maand. Daarna kun je het per direct opzeggen dacht ik.

Dacht ik ook, maar zie geen datums tot wanneer of wanmeer ze ophouden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 17, 2025

Het is wat ingewikkelder. In ieder geval Spotify houdt er een systeem op na dat de lopende maandelijkse periode uitgezeten moet worden. Dus per direct opzeggen kan niet.

Let op! Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

En bij Netflix zijn er twee verschillende methoden voor opzegging van toepassing: 

Maar goed, als je opzegt, dan lopen de abonnementen hoogstens nog een maand door…...