Skip to main content

Hallo,

 

Het wisselen van het gratis pluspakket naar het gratis ESPN pakket binnen de KPN compleet omgeving lukt mij niet.  Als de voetbalcompetitie stil ligt switch ik naar pluspakket, start de competitie weer op dan wil ik terug naar ESPN. De kalendermaand houd ik daarbij in de gaten. Ik wil graag voetbal kijken vandaag nog, maar geen telefonisch contact mogelijk op zondag en de chat helpt ook al niks.

Tv-ontvanger geeft foutmelding STB-wg-14 en via Mijnkpn wordt er aangegeven dat er geen wijzigingen doorgevoerd zijn.

Frusterend...ga morgen wel bellen vandaag toch niks meer aan te doen waarschijnlijk. maar goed dat er extra is geïnvesteerd in de klantenservice met al die verhogingen, daar gaat nooit wat mee fout natuurlijk.

 

Hoi,

Ik kwam er ook niet uit. Onderaan staat een knop verversen. Op klikken en opnieuw de wissel doen. 

Bij mij doet hij het nu. Succes!


B

Hoi,

Ik kwam er ook niet uit. Onderaan staat een knop verversen. Op klikken en opnieuw de wissel doen. 

Bij mij doet hij het nu. Succes!

Bedankt, maar dat heb ik al geprobeerd, werkt niet voor mij. 


Naar mijn mening doe je de wissel een paar dagen van te voren en niet op het (aller)laatste moment. Met de winterstop wissel(de) ik nooit. Die is zo kort; hooguit 4 weken.
Wisselde inderdaad. Want tegenwoordig heb ik het ESPN pakket als Compleet pakket en losse afname van het pluspakket.

Overigens zou het via onderstaande tool, waarbij je inlogt met je KPN ID, wel moeten lukken!

https://mijn.kpn.com/#/tv-internet-bellen/mkmv/gratis-zenderpakket-wijzigen


Dat lukt dus ook niet. Overigens heb ik zo mijn redenen om dat niet eerder gedaan te hebben. Soms heb je andere prioriteiten. Ook dacht ik dat de klantenservice 24/7 bereikbaar was bij kpn, dat is dus niet zo. Maar als je met kpncompleet gewoon altijd zo gewijzigd hebt de afgelopen 6 jaar verwachtte ik eigenlijk geen problemen hiermee. 


De voordelen zijn met de nieuwe abonnementen (sinds Hussel in oktober 2019) gewijzigd. O.a. geen gratis ESPN meer voor nieuwe klanten/abonnementen. Bij software- en menu-wijzigingen in de decoder is/was men even vergeten dat er nog best veel Compleet (Alles-in-1 en Internet+TV) klanten zijn die wel gratis ESPN i.p.v. uitsluitend gratis pluspakket kunnen hebben/nemen.

Toen ik nog wisselde deed ik dat nooit in de winterstop. Luiheid, gemakzucht en het is toch gratis :relaxed: .

In het seizoen 2022 - 2023 is er een vrij lange winterstop i.v.m het W.K. Er is echter wel een redelijk korte zomerstop, korter dan anders, omdat door het late W.K. het seizoen '22-'23 naar voren is geschoven.


Ik ga morgen wel “even” bellen, misschien dat het gewoon een administratieve fout is.


Hoi @dryspec, wat raar dat het niet lukte om het zenderpakket te wijzigen. Heb je er eergisteren contact over gehad, is het daarbij gelukt?


Geen voetbal voorlopig, ik houd nog even het pluspakket haha. 


Ach, je hebt i.i.g. één kanaal van ESPN. Op nummer 14.


Dan kan je er nog even mee wachten inderdaad, hopelijk lukt het op dat moment wel om het te wijzigen. En anders weet je ons dan te vinden :wink: