Skip to main content
Vraag

Wordt mijn betaalde ESPN gratis met combivoordeel?

• 4 februari 2025
  • 4 reacties
  • 275 keer bekeken

Hallo,

Ik lees dat KPN nu extra voordeel biedt aan vaste klanten met een combi-pakket. En dat is gratis ESPN of Netflix. Nu heb ik al ESPN in mijn abonnement zitten a 14,95. Worden deze kosten dan automatisch per vandaag uit mijn abonnement gehaald? Ik betaal er tot nu toe voor, maar dat hoeft dus vanaf vandaag niet meer. Klopt? Of wordt er van mijn een actie verwacht?

Ik hoef geen Netflix, alleen ESPN. Vandaar.
Ik hoor graag even hoe het zit.

Waarvoor dank.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1191 reacties
  • 4 februari 2025

​@Emilio31 niks is gratis! :-) 
Je zult zelf actie moeten ondernemen om gebruik te kunnen maken van genoemde voordelen! Hoe? Dit lees je zelf op 

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 4 februari 2025

Oké.

Maar moet ik dan eerst ESPN  Compleet uitzetten in mijn abo om vervolgens weer aan te zetten?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Emilio31, ik zie dat ​@Raspberry je al de goede kant op gewezen heeft, top!

Je kunt inderdaad zelf voor de nieuwe Combivoordelen kiezen als je wilt. In het topic hierboven lees je er alles over, zowel wat de nieuwe voordelen zijn als hoe je ze kunt aanzetten via MijnKPN. Je hoeft het pakket niet eerst uit te zetten.

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 4 februari 2025

Bedankt.