Skip to main content

Ik dacht te bellen met Booking.com maar kwam terecht bij (bleek later) 0900-1848. Dit is dacht ik de klantenservice van Booking.com. Je wordt kort te woord gestaan en doorverbonden. Dit is een telefoonnummer van 55ct per minuut met een maximum 27,50. Dit is echt een fakenummer en fakeklantenservice. Oplichters zijn het! Is hier wat aan te doen KPN? Ik hoor het graag. 

Kunt u contact met mij opnemen wellicht zodat ik mijn nummer aan u achter kan laten en wellicht teruggedraaid kan worden?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Martijn van Hees

Hallo @MartijnVanHees ,

Jij hebt gebeld met één van die commerciële belbedrijven die geld verdienen aan het doorverbinden van mensen zoals jij. 
 

KPN is hier zeker niet verantwoordelijk voor. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de nummers die jij belt. Jij had zelf beter kunnen uitzoeken wat het rechtstreekse nummer is van de instantie die je wilde spreken. Op de website van zo’n instantie is het telefoonnummer ongetwijfeld terug te vinden. Ga je alleen googlen, dan vind je dus vaak eerst die belbedrijven. Voortaan dus op de website zelf gaan zoeken. 
 

Wat je eventueel zelf kunt doen is om dit nummer te blokkeren in jouw telefoon. Maar let op: Er zijn veel meer van dit soort belbedrijven. 
 

O ja, KPN gaat jou niet terugbellen . Eventueel kun je KPN zelf bellen, dat kan morgen (maandag) weer vanaf 8.00. En het nummer van KPN (0800-0402) is wel gratis! 😉