Skip to main content
Kan iemand de blokkade verwijderen voor mij



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic, dubbele reactie in ander, oud, topic verwijderd
@irma1987 op deze Website van KPN staat wat je moet doen om nummers te blokkeren. Onderaan staat hoe je moet handelen wanneer je telefoon nummers wil blokkeren voor je mobiel. Voor deblokkeren kan je precies hetzelfde doen.

Succes.
Goedemiddag @irma1987, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!



Voor het blokkeren of deblokkeren van 0900-nummers in jouw abonnement, kan je het beste contact met ons opnemen. Je kan namelijk niet zelf een deblokkade aanvragen via de website (op de website wordt ook aangegeven, bel met ons). Dit vanwege bepaalde regels, en om een verificatie uit te voeren dat jij, als contractant, de nummers wil deblokkeren.



Bellen kan via 1200 (mobiel abonnement KPN), je kan ook gebruik maken van onze LiveChat functie.



Ik zou je graag verder willen helpen, maar dan heb ik wel enige verificatie nodig. Wil je het via het Forum regelen? Vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer. Vul dit in de hokjes in en de laatste 2 gegevens bij persoonlijke opmerkingen, dan blijft alles privé en kunnen alleen jij, ik en KPN moderators het inzien!



Ik hoor graag van je 😉
@irma1987, ik heb helaas nog geen reactie gehad en zie geen ingevuld Forum profiel. Kan je aangeven of ik je hier nog mee kan helpen?
Graag
@irma1987, helemaal goed. Zou je dan nog wel de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer en je klantnummer kunnen noteren in je Forum profiel (bij persoonlijke opmerkingen)? Zonder die gegevens heb ik geen volledige verificatie en mag ik het niet wijzigen. Je kan ook even bellen met 1200 indien je dat makkelijker vindt 😉
@irma1987, zodra ik ook de verificatie van je bankrekeningnummer heb kan ik je verder helpen. Wil je laten weten of dat nog nodig is of niet? 🙂

Reageer