Skip to main content

Hallo alle

 

zou graag mn 0900 deblokkeren graag jullie hulp

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.


Hoi Smartje, welkom op het forum.

Dit kun je zelf doen doe via Payinfo

Lukt het daar niet? Zou je in dat geval je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Heb alles wat relevant is in gevult


Hoi Smartje, welkom op het forum.

Dit kun je zelf doen doe via Payinfo

Lukt het daar niet? Zou je in dat geval je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Heb alles in gevuld wat moet


@Smartje82, ontzettend sorry. Ik zag je reactie helemaal over het hoofd. Ik heb de instelling nu aangepast. Over 2 uur kun je het zelf naar wens aanpassen via payinfo.nl. 


Ik snap er niks van die payinfo


Waar loopt u vast?


Hoe kan ik nou zien wat wel en niet geblokt is snap er echt helemaal niks van☹️


Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen betalingen heb lopen waardoor inloggen om mee te kijken door mijzelf weinig zin heeft.

 

Lukt het u wel om een sms te krijgen en daarmee in te loggen op de website?


Ik bespeur een misverstand.

@Smartje82 vraagt om deblokkeren van (het niet kunnen bellen van) 0900 nummers. Vervolgens verwijst @Alex_P naar Payinfo. Maar dat is de plaats om betaalde SMS diensten en betaalde mobiele internet diensten te (de)blokkeren.

Moet KPN niet gewoon de blokkade op 090x nummers opheffen? Die zal op verzoek van topicstarter ooit zijn aangezet.


Nou dat bedoel ik nou al heel de tijd wil de 090x nummers opheffen


Dat dacht ik al :thinking: . Hopelijk komt Alex of een andere KPN medewerker hier morgen snel aan toe.


Ja dat hoop ik ook duur nu al te lang maar geduld is een schone zaak


Ik bespeur een misverstand.

@Smartje82 vraagt om deblokkeren van (het niet kunnen bellen van) 0900 nummers. Vervolgens verwijst @Alex_P naar Payinfo. Maar dat is de plaats om betaalde SMS diensten en betaalde mobiele internet diensten te (de)blokkeren.

Moet KPN niet gewoon de blokkade op 090x nummers opheffen? Die zal op verzoek van topicstarter ooit zijn aangezet.

Nee! In dit geval stond er een blokkade op, dat betekent dat deze klant zelf geen instellingen kon aanpassen. Dit heb ik nu aangepast zodat hij/zij dit wel kan doen. 

Hoe kan ik nou zien wat wel en niet geblokt is snap er echt helemaal niks van☹️

Hier ben ik ook van onder de indruk. Wat snap je niet precies? Waar loop je vast? 


Ok prima  @Alex_P , maar is payinfo dan geen apart probleem? Dit gezien de opmerking van TS

Nou dat bedoel ik nou al heel de tijd wil de 090x nummers opheffen

 


Ok prima  @Alex_P , maar is payinfo dan geen apart probleem? Dit gezien de opmerking van TS

 

Hoe bedoel je dit precies? Payinfo is zeker geen apart probleem, zover ik het kan zien dan. 


Sorry, ik bedoel: zijn het geen twee problemen?

  1. payinfo deblokkade
  2. 090x nummers bellen deblokkade

@Smartje82 en Ruud. Ik moet hier even mijn excuses aanbieden, ik was even heilig van overtuigd dat Payinfo dit kon. 

Ik heb de blokkade op 0900 nummers nu verwijderd, binnen 2 uren hoort dit werken. Nogmaals ontzettend sorry voor dit misverstand van mijn kant. 


Hi @Alex_P  Ik dacht het al, maar gelukkig is het nu toch goed gekomen :wink:

Ik bespeur een misverstand.