Skip to main content

Vraagje wat kan het zijn waarom ik geen 0906 nummers kan bellen moet dat nummer bellen maar dat lukt niet 

Hoi @Patje1312 ,

Als je een mobiel nummer hebt, dan kun je het beste met 1200 bellen. Of 0800-0402 vanaf een vaste lijn. 
 

Heb je een vaste telefoon thuis?, dan kun je het ook zelf regelen via Mijn KPN. 

 


Hoe kan ik die blokkade op heffen?


@Patje1312 

Precies uitvoeren wat ik hierboven heb gepost.

Als je een vaste lijn hebt, kan het via Mijn KPN. 

En anders (zowel Vast als Mobiel) kan het ook telefonisch geregeld worden : 0800- 0402 of 1200 vanaf een mobiel toestel.

  


Om het uit te zetten moet ik dat nummer bellen, wat een gekloot zeg 


Maar dat is wel een gratis nummer in tegenstelling tot de 0906-nummers. 

 


@Patje1312 

Heb je het inmiddels telefonisch kunnen regelen? 

 


@Patje1312 Welkom hier op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al zo vriendelijk is geweest om je te voorzien van het juiste antwoord. Het duurt soms even voordat wij reageren i.v.m. de drukte. 
Ging het om mobiel? Dan zou ook ik het voor je kunnen deblokkeren. Hier heb ik wel het 06-nummer voor nodig, postcode, huisnummer en laatste 3-cijfers van het IBAN nr. 

Deze gegevens kun je invullen in je profiel. Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan doen.


@Patje1312 We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een collega hebt weten te regelen. Anders hoor ik het graag. 


Reageer