Skip to main content

Goedemorgen,

 

Graag wil ik de 0909 blokkade opheffen die momenteel aanwezig is op mijn telefoonnummer.

sowieso 09099596 is geblokkeerd.

 

mvg 

Hallo @The iceman, welkom!

Het is mogelijk om 0906 en 0909 te blokkeren en deblokkeren via de instellingen op MijnKPN. In sommige gevallen is het niet mogelijk om deze zelf te deblokkeren, het zogenaamde de-blokkade slot. In dat geval kan de klantenservice deze voor je deblokkeren. Ik hoor graag of het is gelukt. 


Helaas kan ik het niet vinden in mijn KPN. Het gaat om een mobiel abonnement. Ik zie dat het alleen mogelijk is voor vaste telefoon, of zie ik iets over het hoofd?

 

mvg


@The iceman  Ik help je graag verder, zou je voor mij het mobiele nummer willen toevoegen aan jouw profiel? Dan pas ik het voor je aan. 


Toegevoegd.


0909 9596, welk nummer is dat??

Of bedoel je het Telfortnummer 0900 9596?

Dat hoef je niet meer te bellen (à € 0,15 per minuut via vaste lijn en 0,23 per minuut via mobiel!), want je kunt nu gewoon het GRATIS KPN nummer 0800 0402 bellen. De abonnementen zijn door KPN overgenomen namelijk.


Hoi @The iceman,

Wanneer ik naar jouw instellingen kijk zie ik helemaal geen blokkade op 0906/0909 nummers. Als er toch een blokkade is, dan is dit waarschijnlijk een blokkade in de toestel instellingen. 

Heel scherp van @PeterG, 0900 9596 is niet meer bereikbaar. zijn er andere nummer die je niet meer kan bereiken of alleen deze? 


dag Hanna,

 

Oké bedankt voor het kijken, nu uitzoeken waarom ik dit nummer niet kan bellen. Voor zover ik weet kan ik verder wel alle nummers bereiken.

@PeterG Nee ik bedoel niet het 0900 nummer.


beste @Hanna_ ,

 

kan komen doordat ik nog een telfort simkaart heb?


Al eens geprobeerd dat nummer v.a. een andere telefoon te bellen?

(oh ja, ben er inmiddels achter dat het Q-music is. Wel een duur nummer. Deze valt niet onder je bundel.)


@PeterG 

Het is inderdaad een betaald telefoonnummer, hier ben ik mij van bewust.

Een duur telefoonnummer is relatief, na een kwartier met de politie aan de lijn te hebben gezeten was ik duurder uit. 

Maar wel bedankt voor de waarschuwing.

 


na een kwartier met de politie aan de lijn te hebben gezeten was ik duurder uit. 

Dat is gek. Want dat nummer is standaard tarief en valt dus onder je bundel. Of belde je niet met je mobiel?


Hoi @The iceman, het probleem zou niet aan de simkaart mogen liggen, ook niet als dit nog een Telfort simkaart is. 


Mij lukt het ook niet om 0909-9596 te bellen. Kan ook niet vinden hoe ik die blokkade ophef.


@Essie68 . KPN heeft een gratis helpdesknummer: 0800-0402 en via je mobiel kan ook 1200.

Via de helpdesk kan een evt. blokkade van 0906/0909 nummers uitgezet worden.


Dank je gelijk gedaan…

 


hallo jullie zeggen dat je via mijn kpn de 0909 functie kan deblokkerne maar ik kan het nergens vinden kunnen jullie mij helpen lees graag waar ik het precies kan vinden want kan alleen maar blokkeren vinden 

 

 


Hallo @Djrally voor vast bellen heb je binnen MijnKPN vier keuzes voor blokkeren 09** nummers.

  • Geen blokkade
  • 0906 (erotiek)
  • 0906 en 0909 (erotiek en amusement)
  • 0900, 0906 en 0909 informatie, erotiek en amusement)

Bij mobiele abonnementen moet je bellen met 0800 0402, dan regelt een KPN medewerker dit voor je.


Hallo @Djrally voor vast bellen heb je binnen MijnKPN vier keuzes voor blokkeren 09** nummers.

  • Geen blokkade
  • 0906 (erotiek)
  • 0906 en 0909 (erotiek en amusement)
  • 0900, 0906 en 0909 informatie, erotiek en amusement)

Bij mobiele abonnementen moet je bellen met 0800 0402, dan regelt een KPN medewerker dit voor je.

Ja ik heb al naar de klantenservice gebeld en zit nu in de wacht tot het eraf is