Skip to main content

Er staat opeens een 0970 (mobiel?) nummer met MB´s op Mijn Kpn met einddatum contract in 2022. Ik heb alleen een abonnement voor internet en vast bellen.  

Waarom? 

Hallo @Chriss werk meestal hoort dat bij een extra simkaartje. Wellicht dat je dat ooit in het verleden eens hebt gekregen / besteld.

Bedankt @XS4-Arjan XS4Arjan, nee, nooit besteld, noch gekregen. Het vreemde is dat dit voor het eerst is dat dit nummer verschijnt. Ik had wel oorspronkelijk een XS4All abonnement. Al zeker 15 jaar en dit is de eerste keer dat dit nummer verschijnt. Enfin, ik zal in de gaten houden of er niets in rekening wordt gebracht. Nogmaals dank voor je reactie.

Ik had het extra simmetje ook via XS4All. Een datasim, je kan er niet mee bellen.

aaaah, nu weet ik het weer. Inderdaad wist ik toen ook al niet wat ik ermee kon. 

aaaah, nu weet ik het weer. Inderdaad wist ik toen ook al niet wat ik ermee kon. 

Haha, begrijpelijk. Het was ook een klein dingetje. Het is netjes meegenomen naar je KPN abonnement en staat dus nu ook in je overzicht. Je kan er ook MB’s heen sturen.

Wat fijn dat de situatie al is verklaard door @XS4-Arjan! Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben, stel ze hier gerust! Onze Community denkt graag met je mee.

Reageer