Skip to main content
Weet iemand meer van het 1 GB kado bij KPN basis voor trouwe klanten? Ik heb 2 keer basis lopen waarvan de een het wel heeft gekregen en de andere niet. In de winkel weten ze überhaupt niets van de hele aktie af en via chat krijg ik alleen maar onzinverhalen. Ik mag toch aannemen dat zo'n aktie dan op alle basis- contracten van toepassing is en dat zoiets niet random uitgedeeld wordt.
Hallo @BasKnobbe, welkom en sorry voor de ontzettend late reactie. Ik had je topic gezien en ben 'm daarna helemaal vergeten. Bedoel je het geven van meer mobiel internet naar bepaalde 2017 abonnementen? Daar zijn we inderdaad mee begonnen, maar we geven op dit moment niet meer klanten de de extra data. Het is dus goed mogelijk dat je één abonnement hebt waarbij je het wel hebt gekregen en een niet. Mochten we het wel weer gaan verhogen, dan krijg je daar weer bericht van. Excuses voor de verwarring!
Nou ja, dat vindt ik echt het meest absurde wat ik in tijden heb gehoord. Dus kpn geeft willekeurig mensen extra data en stopt daar dan weer gewoon mee. Zet mij ernstig aan het denken. Ik ben al meer dan 20 jaar KPN mobiel klant maar door dit soort dingen wordt je een stuk minder loyaal. Ik mag binnenkort verlengen en ik ben bang dat het deze keer geen KPN meer gaat worden.
We hebben inderdaad een aantal abonnementen extra data gegeven, we hebben dit in een aantal groepen gedaan om het netwerk niet in eens te belasten. Dat is ook één van de redenen dat we er voorlopig mee gestopt zijn: we willen het netwerk niet overbelasten. Ook kunnen best een aantal klanten met zo'n 2017 abonnement al verlengen: dan krijg je ook hetzelfde aantal MB's. Jammer dat we je hierin hebben teleurgesteld! Ik neem dit intern mee!