Skip to main content
Vraag

100 euro bonus Recommerce niet ontvangen

• November 25, 2024
  • 7 reacties
  • 77 keer bekeken

Via k p n die samenwerkt met re commerce. Inruilactie 100 euro bonus. Nooit gehad.

Als je KPN belt, vandaag 2 x. Hebben ze niet eens een tel nr van Re commerce. Heb 152 euro ontvangen van hen maar niet de bonus 100 euro. Telefonisch hebben ze mij dat belooft toen ik de I phone 16 pro bestelde dat ik die bonus kreeg. Ik kan er naar fluiten. re commerce is niet te bereiken en KPN weet hier niet van. Wat een service !! wel iedere maand betalen , maar geen actieve herinnering hieraan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 28, 2024

Hoi ​@Berry S , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Het beste advies dat ik je vanaf hier kan geven is om dit formulier in te vullen. Geef hierin aan dat de extra bonus nog niet is uitbetaald en dan zal Recommerce dit verder oppakken. Ik snap dat je hier niet echt over te spreken bent en had ook graag een soepelere afhandeling gezien. Helaas heb ik verder geen zicht op dit proces omdat KPN dit heeft uitbesteed aan Recommerce. 

• Deelnemer
  • May 17, 2025

Precies hetzelfde gehad! Ze doen er niks mee en Recommerce is niet meer te bereiken… Ronduit schandalig!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 17, 2025

Kan nog steeds fluiten naar mijn 100 euro en KPN doet niets , maar het gaat wel via hun . Echt schandalig!! 

• Deelnemer
  • May 18, 2025

Nou dat inderdaad! Vind het ook belachelijk van KPN… hun naam staat er toch op.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 20, 2025

Goedemorgen ​@Selectoine en ​@Berry S , hebben jullie dat formulier ingevuld die ik op 28 november heb benoemd? Mochten jullie dat nog niet hebben gedaan, kan ik enkel adviseren om dat alsnog te doen. We hebben dit uitbesteed aan Recommerce en zodoende heb ik hier op geen zicht op wat er voor zorgt dat ik er inhoudelijk (helaas) niks over kan zeggen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 20, 2025

Dank je wel beste Jan van KPN . Jullie hebben dat uitbesteed naar deze club. Dat heb ik allang begrepen. Maar het is geen betrouwbare partij . Heb mijn opgestuurd en natuurlijk het juiste formulier ingevuld. Ze hebben dus mijn mobiel verkocht en ik kan fluiten naar mijn geld . In meerdere mails dit aangegeven , ook aan KPN . 
jullie doen hier niets mee !! Maar wel heb ik bij jullie mijn contract voor 2 jaar verlengd. Wat een win is voor jullie KPN . Blijkbaar nemen jullie geen stappen om naar een andere partij over te stappen , noch mij en andere 100 euro over te maken . Maar wel te profiteren van een contract verlenging. Makkelijk om te zeggen : wij hebben het uitbesteed. Zoek het maar zelf uit , niet onze fout . Jij kan ook die partij eens aan de tanden voelen 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 21, 2025

Uiterst teleurstellend natuurlijk ​@Berry S , meer of minder kan ik er jammer genoeg ook niet van maken :( Weet dat je ook altijd nog een klacht in kunt dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Gezien de manier waarop dit is verlopen, zou ik je adviseren om dat ook zeker te doen.Â