Skip to main content
Beantwoord

13 GB extra cadeau trouwe klant. Krijg ik dat ook?

• June 25, 2021
  • 2 reacties
  • 190 keer bekeken

Hallo. 
mijn vriendin heeft 13 GN extra ivm trouwe klant , ben ook trouwe klant ,

kom ik er ook voor in aanmerking ??

vr. Jan. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Januitterband, welkom op ons forum! Wat fijn om te lezen dat je een trouwe klant bent! :green_heart:  De gratis databundel-upgrade van jouw vriendin is onderdeel van een campagne om het maandbedrag van het abonnement beter overeen te laten komen met de inhoud van het abonnement. Of jij hiervoor ook in aanmerking komt, durf ik je zo niet te zeggen. Niet iedere klant komt namelijk in aanmerking voor een gratis upgrade. Het is onder meer afhankelijk van het type abonnement dat je nu hebt. Als je wel in aanmerking komt, dan zal de bundel automatisch worden toegevoegd aan jouw abonnement, je hoeft hier verder niets voor te doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 28, 2021

Hallo @Januitterband, welkom op ons forum! Wat fijn om te lezen dat je een trouwe klant bent! :green_heart:  De gratis databundel-upgrade van jouw vriendin is onderdeel van een campagne om het maandbedrag van het abonnement beter overeen te laten komen met de inhoud van het abonnement. Of jij hiervoor ook in aanmerking komt, durf ik je zo niet te zeggen. Niet iedere klant komt namelijk in aanmerking voor een gratis upgrade. Het is onder meer afhankelijk van het type abonnement dat je nu hebt. Als je wel in aanmerking komt, dan zal de bundel automatisch worden toegevoegd aan jouw abonnement, je hoeft hier verder niets voor te doen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 28, 2021

Hallo Denise   
bedankt voor je antwoord, 

mijn vriendin betaald zelfs minder dan ik .

maar zal afwachten misschien krijg ik op den duur wel bericht dat ik er ook voor in aanmerking kom  ..  

toch een fijne dag gewenst !!

vr. Gr. Jan