Skip to main content

Hallo ik denk dat iemand via bluetooth mij gekoppeld heeft en vanuit mijn toestel 1891 heeft gebeld

resultaat  20 euro op de rekening !!

 

Ik vond hem niet in mijn telefoonlog.

Iemand ervaring ??

 

 

Hallo @bernardusd , het lijkkt me stug dat iemand op jouw bluetooth verbinding zit. Als derden proberen een bluetoothverbinding met 1 van jouw apparaten probeert te maken krijgt dat apparaat een melding die de eigenaar van dat apparaat moet goedkeuren.

Ik zie de tv van de buren ook in mijn bluetoothlijstje staan, als ik daar mee wil verbinden krijgen de buren op hun tv een melding of die koppeling  goed is en dat vinden ze natuurlijk niet goed en wijzen de koppeling af.

 


Bedankt voor uw reaktie...ik was aan het rijden en zag in een flits  een nummer in mijn display verschijnen.

Kan zijn dat ik opgenomen heb of weggedrukt ik weet het echt niet meer.

 

Door de bliepjes  die waarschijnlijk fake waren had ik het idee dat ik losgekoppeld of opgelegd had.

Achteraf bleek dat niet zo te zijn.het gesprek is schijnbaar na 20 min beindigd .

ik heb mijn vrouw 7 minuten daarna even gebeld volgens de bellijst en overzicht.

1891  uitbellen was in de telefoon oproep lijst niet te zien.

 

Vreemde bedoeling..


Ik kreeg mijn afschrijving van mijn KPN mobiel.

14,00 meer dan anders.

Ik zou medio Juli 12.41 minuten met het nr. 1891 gebeld hebben.

Wat is dit voor oplichterij?

Blijkbaar ben je nergens meer tegen beschermd,

Slechte service KPN, dat jullie als provider de klant hier niet tegen kunnen beschermen!

 

mvg,

L.G 


Wat vervelend dat dit jouw ook is overkomen, @1891 oplichterij . Waarschijnijk wilde je een bedrijf zoeken, hebt gegoogled (ipv de website van het bedrijf zelf op te zoeken), en bent als dusdanig op een webpagina met een '’belknop'’ terecht gekomen. Als je daarop drukt wordt je via het 1800 nummer doorverbonden. En dat tikt met 1 euro per minuut wel aan. Want het valt ook niet in de bundel.

Je kunt bellen naar kpn om 0909, 0906 én 1800 nummers te laten blokkeren.

Slechte service KPN, dat jullie als provider de klant hier niet tegen kunnen beschermen!

Dit mag KPN niet op eigen initiatief doen. Wel op verzoek van de klant.


U bent niet de enige….. 1891 – pagina 3 – Aantal beoordelingen: 92× Storend … (wieheeftgebeld.nl)

1891 - Nummer informatie - Telefoonboek.nl        


Hoi @1891 oplichterij .  Er naar dat dit is gebeurd . Waarschijnlijk is het gegaan zoals @PeterG  al beschrijft.

Mocht je bepaalde telefoonnummers willen blokkeren kan dat via MijnKPN of de telefonische helpdesk kan het voor je doen. Dan kan het in ieder geval niet wéér gebeuren.