Skip to main content

Ik heb een vraag, ik heb onbeperkt data en heb al me 5gb opgemaakt nu wil ik op mijn kpn de 1gb aanvuller aan klikken maar als ik naar extra mb's en bundels bijkopen ga zie ik niks staan zo als je op de foto kan zien. ik weet dat ik via sms ook kan aanvullen maar wil ook via mijn kpn kunnen doen. Hoop dat dit opgelost kan worden. Groetjes P.D

 

Hallo @P.Dvijver ,

Dan staat er bij KPN nog een eerder verzoek open. Dit is een soort storing in het proces wat vaker voorkomt. 
 

Als je forumprofiel invult, dan kan een moderator dit achter de schermen in orde maken. Of je belt zelf met 0800-0402 om dit te laten regelen. 
 

Hieronder een voorbeeld van iemand met een soortgelijk probleem. 
 

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/hussel-onbeperkt-gratis-1gb-extra-uitgeschakeld-493514

 


@P.Dvijver Welkom op het forum! Is het nog gelukt? Want anders ga ik er voor je achteraan.. Ik zie dat er vandaag een aantal bundels zijn geactiveerd. Kun je dat bevestigen? Als ik nog iets kan doen dan help ik graag!


@P.Dvijver Welkom op het forum! Is het nog gelukt? Want anders ga ik er voor je achteraan.. Ik zie dat er vandaag een aantal bundels zijn geactiveerd. Kun je dat bevestigen? Als ik nog iets kan doen dan help ik graag!

hey @Remco_ ik kan alleen me mb bundel aanvragen via sms ik zie nog steeds niks op mijn kpn, dus als je er naar zou willen kijken graag.


Oh nee toch! Sorry @P.Dvijver, Mijn collega Remco is een paar dagen niet aanwezig en ik had dit topic even niet in de smiezen. Noordzee heeft me even aangetikt. Ik zie dat sinds gisteren het sms opwaarderen lukt, klopt dit? Laat je het even weten als ik nog iets voor je kan betekenen. Ik neem het topic namelijk over :D 


hey @Lisa , ja klopt via sms lukt het wel maar als ik naar Mijn Kpn ga op de App of Website en ik klik Extra MB'S en bundels bijkopen zie ik niks het enige dat ik beeld komt is De vermelde prijzen zijn exclusief eventuele actiekortingen zo als ik in de foto heb laten zien. Ik zou het wel makelijk vinden als ik ook via de app of Website me mb's kan aanvullen. Groetje P.D


@Lisa 

Check dat topic uit mijn eerste reactie. 


@Noordzee Dank! Ik heb veel te vlug gelezen, excuses. @P.Dvijver Als 1GB opwaarderen online niet lukt, dan heeft dit meestal te maken met een openstaande order.  Het online bestellen van 1GB wordt namelijk gezien als een ‘wijziging’ van je abonnement. Ik heb even meegekeken en zie dat er een nummerportering in het systeem staat. Dit doet de optie de das om helaas.  Het nummer komt (pas) over op 17-07, dus het duurt nog even voordat het wel gaat werken. Helaas kan ik er niets mooiers van maken


@Lisa ok dankje wel voor het kijken, ik weet nu genoeg. Groetjes P.D


Reageer