Skip to main content

Goedendag,

 

ik heb m’n adres enige tijd geleden gewijzigd maar zie op m’n factuur rechts het oude adres uit a’dam staan en links het nwe adres in slagharen. Zelf kan ik hier niks in wijzigen. 

Groet Robin

Hoi @VanLeestRobin en welkom op het forum! Ik vermoed dat het factuuradres nog niet aangepast is als deze adressen van elkaar verschillen. Als je inlogt in je MijnKPN, naar producten gaat, daar het product kiest waar het om gaat, naar persoons- en betalingsgegevens en daar kun je bovenaan, bij persoonsgegevens op wijzigen klikken. Dat is het reguliere adres. Onderaan onder betalingsgegevens kun je ook op wijzigen klikken, daar kan je dan het factuuradres aanpassen. :slight_smile:


Dank je voor je reactie. Ik kan hier niks wijzigen gezien het een zakelijk nr is. Ik zie overigens alleen het juiste adres hier staan. 


Als het om een zakelijk abonnement gaat raad ik je aan om de beheerder van deze abonnementen (je werkgever vermoed ik) hierover contact met ons op te laten nemen. Ons nummer voor de zakelijke klantenservice is 0800-0403 en we hebben ook een zakelijk forum:slight_smile:  Je kunt alle contactmogelijkheden hier vinden. Ik heb alleen inzage in abonnementen voor consumenten, vandaar dat ik dit adviseer. Hopelijk klopt alles snel weer! 


Ik zal even contact met mezelf opnemen dan 😉 ik ben namelijk zzp-er. Ik zal even bellen met het nummer dat je opgeeft.  Dank je! 


Inmiddels gelukt @VanLeestRobin? Als er nog vragen zijn laat het dan vooral weten.


Ik wacht nog op reactie op het zakelijke forum. 


Check! Hopelijk heb je daar snel duidelijkheid. :slight_smile:  Mocht er toch nog ergens onduidelijkheid over zijn dan kun je ons hier altijd berichten!


Inmiddels is het probleem gevonden en opgelost. Dank!


Super! Jij bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het opgelost is. :smile:


Reageer