Skip to main content

Hoi Team,

Ik heb 9 November jongstleden besloten om met mijn mobiele nummer over te stappen naar KPN. Dit vanwege het feit dat wij ook al KPN Compleet hebben en mijn vrouw ook een KPN Mobiel nummer heeft.

Mijn aansluiting gaat op 02-01-2020 in. Maar wat ik op zich wel vreemd vind is dat ik tot die tijd helemaal geen voordeel ontvang. Ik ga een contract aan, moet in mijn geval 2 maanden wachten maar had ook 4 maanden kunnen zijn. En over die periode ontvang ik geen voordeel. Dat zou in mijn ogen anders moeten kunnen. Ik begrijp dat ik nog geen MB’s kan delen maar een korting op mijn huidige KPN Compleet pakket zou een mooi welkomst geschenk zijn.

Ik weet niet hoe jullie hierin staan, heb er ook niet aan gedacht toen ik in de winkel mijn contract afsloot.

Hoor graag van jullie.

Ik snap jouw idee, maar zo werkt het gewoon niet.

Pas op 2 januari 2020 voldoe je aan de voorwaarden wat betreft jouw mobiele nummer. Het is dan logisch dat de voordelen dan ook pas gaan beginnen. 
 

Maar goed, zo’n decembermaand vliegt altijd voorbij…...


Hoi EuzeBeus! Wat super dat jij met je mobiele abonnement ook naar ons overgestapt bent. :smile:  Wat @Noordzee zegt klopt, de voordelen van KPN Compleet/Hussel gaan in op het moment dat het abonnement waar het om gaat actief is. Je gaf echter aan dat je vrouw al wel een mobiel abonnement heeft bij ons en je op dit moment ook vaste diensten bij ons hebt. Die zijn zo te zien ook allebei aangemeld voor KPN Compleet, dus je ontvangt hiermee al voordelen op je vaste diensten (een gratis zenderpakket). Het is alleen nog wachten op jouw mobiele abonnement, zodra die bij KPN zit ontvang je daarop ook voordelen.


Bedankt voor jullie reacties @Noordzee en @Sanne_M 

Even volhouden nog tot 02-01-2020! 


Reageer