Skip to main content

Al geruime tijd heb ik naast tv en internet 2 mobile abonnementen een ****** op naam van A. Crins en een ******* op naam van A.E. Crins-Hendriks, Als ik inlog op mijn KPN krijg ik het overzicht van mijn vrouw A.E. maar nooit van mijzelf dus heb ik ook niet de voordelen van KPN compleet met twee abonnementen en kan ik ook niets wijzigen en weet ik ook niet hoeveel MB’ik eigenlijk heb, want dat zou verdubbeld worden kortom, mijn gegevens kan ik niet inzien en/of wijzigen.

vr. gr. A.Crins

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @kneudje 

Ik zou even je privégegevens weghalen als ik jou was, is een openbaar forum.
Klikken op de drie puntjes recht en kiezen voor bewerk.
Je kunt privégegevens kwijt in jou profiel.
 

 


Hallo @kneudje , als je inlogt in MijnKPN kun je het telefoonnummer van je partner daaraan koppelen en heb je ook nog maar 1 KPN-ID nodig om de gegevens van beiden te kunnen zien.

Je vraag over KPN compleet kan ik helaas niet beantwoorden als TFT-klant.

 


Hi Kneudje, welkom op het forum. 

In Mijn KPN kun je meerdere mobiele abonnementen koppelen. Zijn dit allemaal KPN abonnementen? Of ook nog van ‘oude’ van Telfort?

Ik kijk dit hoe dan ook graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

 


Kneudje, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste Alex, Alle abonnementen zijn KPN abonnementen, helaas heb ik nog geen mogelijkheid gehad om te reageren hartelijk dank voor de genomen moeite.

Kneudje


Dan kun je deze simpel toevoegen in Mijn KPN. Is het nu wel gelukt?