Skip to main content
Beantwoord

2 nummers van 1 wel een factuur van de ander niet

• 20 juli 2020
  • 3 reacties
  • 18 keer bekeken

Ik probeer de facturen behorend bij 1 van de nummers te vinden. Dat lukt niet. Van de ander krijg ik het netjes elke maand per mail. Bij inloggen op mijnkpn is slechts 1 nummer te vinden. Hoe krijg ik het elkaar om een tweede nummer in mijn kpn toe te voegen? En vooral, de factuur te ontvangen?

Beste antwoord door Susan_

Hi @Jo Jan, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet de bedoeling. Je zou ten alle tijden je abonnementen moeten kunnen inzien / wijzigen. Dat geldt ook voor de facturen. Heb je beide 06-nummers gekoppeld in MijnKPN? Zo niet, dan kan je dat sowieso nog even regelen door op de website in te loggen en te kiezen voor koppelen product > mobiel.

Wat betreft de facturen, die zouden ook per e-mail moeten komen indien wij het juiste e-mailadres hebben. Daar wil ik nog wel even in duiken! Wil je daarvoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s) (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • Antwoord
  • 26 juli 2020

Hi @Jo Jan, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet de bedoeling. Je zou ten alle tijden je abonnementen moeten kunnen inzien / wijzigen. Dat geldt ook voor de facturen. Heb je beide 06-nummers gekoppeld in MijnKPN? Zo niet, dan kan je dat sowieso nog even regelen door op de website in te loggen en te kiezen voor koppelen product > mobiel.

Wat betreft de facturen, die zouden ook per e-mail moeten komen indien wij het juiste e-mailadres hebben. Daar wil ik nog wel even in duiken! Wil je daarvoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s) (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 2 augustus 2020

@Jo Jan ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan ik hier nog bij helpen of heb je van het andere 06-nummer inmiddels ook facturen ontvangen?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!