Skip to main content

Goedendag,

Ik heb tot augustus een Telfort abonnement voor mijn mobiel gehad, daarna een KPN. Ik heb de Telfort facturen januari t/m juli 2019 nodig; deze staan niet in mijn KPN. Ik hoor graag hou ik deze kunnen alsnog kan ontvangen.

Alvast bedankt! Lea  

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

Volgens mij kun je de facturen van jan 2019 t/m bij het  Telfort forum opvragen 


Hallo @LeaVDR, welkom op het KPN forum. Je hebt al eerder zelf overgestapt begrijp ik, voordat alle mobiele Telfort abonnementen automatisch overgezet zijn naar KPN. Als het goed is zijn de oudere Telfort gegevens daarbij ook overgezet, dus ik kijk graag met je mee. Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna hieronder aangeeft dat je dat hebt gedaan kan ik het voor je bekijken.


Hoi @LeaVDR, we hebben nog geen reactie van je gezien. Heb je de facturen inmiddels via een andere weg kunnen vinden? Als dat niet zo is hoor ik het graag nog van je.