Skip to main content
Goedemiddag,



Ik heb vanmorgen een niet zo fijn telefoongesprek gehad met ene Erik! Ik heb nu 27 maanden voor een telefoon betaald, die na 24 maanden al afbetaald had moeten zijn. Ik heb hierover al iedere maand contact gehad met verschillende medewerkers. Allen hebben mij verteld dat ze dat niet zomaar om konden zetten. Pas als ik get abbonement zou veranderen naar een sim only.( Dit heb ik dus in maart gedaan) als dat omgezet was zou ik de 3 maanden die ik teveel betaald heb terug gestort krijgen! Nu moest ik daar uiteraard vanmorgen weer voor bellen daar ik nog geen geld had ontvangen en tot mijn grote verbazing werdt mij verteld dat ik nergens recht op heb! Dat is wel toegezegd tijdens de andere telefoongesprekken. Zelfs door de eerste jongen die ik vanmorgen aan de telefoon had. En toen ik dat tegen die Erik zei, vertelde hij mij dat die jongen niet eens van KPN mobiel is...... ik zit al vanaf mijn 18e met alles bij KPN en nooit problemen gehad maar nu heb ik toch echt het gevoel dat ik zwaar in de maling wordt genomen....



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



@Iris34, Jammer om te lezen dat je van verschillende medewerkers een ander verhaal krijgt. Ik kan ervoor zorgen dat mijn collega's van de afdeling toestelkosten je gegevens ontvangen. Aan de hand van jouw gegevens kunnen ze uitzoeken hoeveel je teveel hebt betaald voor jouw abonnement. Als ze dit weten, nemen ze contact met je op. Zou je daarvoor je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zorg ik ervoor dat het dit keer goed komt.
Nou ik ben heel benieuwd! Maar heb alles ingevuld behalve me klantnummer die kan ik nergens vinden.
Hallo @Iris34 ,

Je klantnummer kun je o.a. op de factuur vinden.
Goedemorgen @Iris34, Je hebt je postcode, huisnummer en woonplaats ingevuld. Je 06-nummer en het klantnummer van je mobiele abonnement mis ik nog. Het 06-nummer mag je achter het klantnummer mobiel plaatsen in je forumprofiel. Deze twee nummers heb ik nodig om uit te laten zoeken hoeveel kosten je terugkrijgt. Als je het 06-nummer en klantnummer hebt ingevuld, stuur je hier dan weer en berichtje? Pak ik het meteen op 🙂
Ik heb nijn klantnummer en telefoonnummer in mijn profiel gezet.
Bedankt @Iris34, Ik heb je verzoek en gegevens doorgestuurd naar de afdeling die gaat over de toestelkosten. Ze nemen deze week nog contact met je op. Wil je mij op de hoogte houden? Ook als er nog iets onduidelijk is of je hebt nog vragen hoor ik het graag.
Hoi @Iris34, Heb je inmiddels contact gehad met de afdeling toestelkosten? Anders ga ik er nog eens achteraan voor je.
Hoi Marina,



Ik heb inmiddels een mail gekregen. En de bedragen zullen in mei met de rekening verrekend worden en de rest van het bedragwordt dan terug gestort. Als ik het allemaal goed heb begrepen dus we gaan het afwachten 🙂 bedankt voor je hulp.



Groetjes Iris
Fijn om te lezen dat het in orde wordt gemaakt. Mocht er t.z.t. nog iets onduidelijk zijn, kun je mij altijd weer benaderen. Voor nu wens ik je een heel mooi weekend!

Reageer