Skip to main content

nu is mijn zoon zover dat hij een abonnement mag zodat hij ook data heeft.

ik naar de winkel gegaan en kreeg te horen dat ik geen korting meer kan krijgen bij meerdere abonnementen.

nu moet ik ook vaste internet nemen om voordeel te krijgen.

dit kan niet in Veendam omdat het netwerk eigendom van Skv Veendam is die internet leveren.

Ik heb service gebeld van kpn en die zeiden dat ik gewoon pech heb en naar en andere aanbieder moet gaan omdat kpn alles heeft gewijzigd waardoor het niet meer mogelijk is.

kort samen gevat ben ik dus bedrogen en zit ik nog vast aan kpn zolang mijn contract duurt.

dit zal ze veeeeel klanten gaan kosten, ik raad KPN in ieder geval overal af, beter en fatsoenlijke aanbieder nemen met goede service

U bent helemaal niet bedrogen. KPN heeft gewoon zn abonnementen aangepast. Dat doen bedrijven soms. Zo werkt dat nu 1maal.


Hoi 2de abonnement, welkom op het forum! We hebben in oktober nieuwe abonnementen geïntroduceerd. Bij die abonnementen zijn de voordelen van KPN Compleet niet meer toepasbaar. Als jouw zoon nu een KPN abonnement zou afsluiten dan krijgt hij de Husselvoordelen. Deze zijn deels hetzelfde als de oude Compleetvoordelen. Jullie kunnen onderling gratis bellen en data met elkaar delen. Maar de €5 Compleetkorting is niet meer van toepassing voor zijn abonnement. 

 

Eventuele voordelen die je al hebt op jouw bestaande, oudere, abonnement blijven verder wel actief. Als je nog geen voordelen daarop hebt, dan krijg je die alsnog. Je moet dan even, nadat je zoon's abonnement actief is, jouw abonnement aanmelden voor Compleet. Dat kan via deze pagina.