Skip to main content

Geachte Forum,

Bij deze zal ik mijn situatie uitleggen. Ik ben veel op pad daardoor gebruik ik mijn telefoon internet overal, maar betaal wel veel voor het internet op kantoor wat bijna niet gebruikt wordt, maar soms ga ik ook met mijn laptop zitten. Nu zat ik te denken aan een Mifi apparaat op zak te hebben zodat ik hiermee alles kan koppelen steeds met een arparte sim only met (onbeperkt internet). Zeker met 5G gaat dit een acceptabele snelheid opleveren. Nu mijn vraag kan ik hiermee in de problemen komen? 

Moet namelijk het Mifi apparaat nog kopen en een sim only 2 jaar afsluiten om achteraf te horen dat iets niet mag is ook niet fijn.

Zijn er plannen volgend jaar om met 5g onbeperkte internet only abonnementen aan te bieden?

Alvast bedankt.

Duidelijke vraag. Nu u is onbeperkt internet 5gb per dag en dat kan je steeds aanvullen met 1gb door te sms'en. Als dat voldoende is voor je kantoorwerkzaamheden kan het een optie zijn. Nu afwachten of het ook legaal is.

 


Welkom op het forum @cv2000. KPN biedt mobiel internet aan voor bijvoorbeeld een mifi apparaat. Voor mobiel internet heeft KPN geen optie van onbeperkte data. 10GB is de grootste bundel. Nu is 10GB niet superveel, maar heb je meerdere mobiele abonnementen dan kun je onderling tussen de verschillende abonnementen MB's delen.

Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:  


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!