Skip to main content

Hallo. Ik heb een S22 Ultra met e-sim. Werkt prima. En altijd na herstarten (gebeurd niet vaak) moest dan gecontroleerd/geactiveerd worden.  Nu heb ik een paar dagen geleden mijn mobiel laten updaten android 14/ one UI 6 als ik het goed heb.. na updaten en herstart kwam de vraag niet... en misschien dom gedacht van me maar dacht dat de e-sim dus "weg" was. En via de app een nieuwe aangevraagd. Later bleek in het overzicht dat ik er dus nu 2 heb (2x met hetzelfde 06 nummer) eentje actief de ander uit. Lijkt me logisch.. moet ik nu de oude die uit staat verwijderen of maakt dat eigenlijk niks uit?  Denk dat het ook geen kwaad kan maar toch...…

 

Bij voorbaat dank.…

 

Kreeg net een SMS van KPN dat mijn nieuwe e-sim werkt. Daar was ik dus al achter....

Hallo @wernervan 

 

Je kan de uitgeschakelde e-sim zonder problemen laten staan.

Als je hem kan verwijderen (is niet op elk toestel mogelijk) dan kan je dat ook doen.


Dankjewel.. Leek me ook wel logisch. Maar was ook dubbelop 2x dezelfde. Heb de  uitgeschakelde verwijderd.. Kreeg wel een waarschuwing dat ik gelinkte berichten en contacten zou kunnen verliezen.. Maar dan leek me sterk. Daar gebruik ik al jaren geen simkaartje voor..


Top dat het verwijderen van de ‘oude’ gelukt is @wernervan!