Skip to main content

Ik heb al een mobiel abonement bij kpn. Ik wil graag een 2e mobiele nummer gaan gebruiken, zonder internet (alleen bellen dus) op dezelfde telefoon. In mijn toestel (s10) passen 2 simkaarten. Dat zou dus mogelijk moeten zijn. Maar hoe?

Als je toestel twee simkaarten ondersteund, kunnen deze naast elkaar op de zelfde plek in het toestel worden gestopt. Let op! Zet de instellingen zo dat maar één simkaart verbinding maakt met het internet.

Bij het bellen kan je aangeven met welke sim je wil bellen of dat hij automatisch de laatst gekozen pakt. Wat dat betreft is er veel mogelijk.

Hier een filmpje

 


Dank voor je reactie Jeroen, maar dat is niet wat ik bedoel. Hoe en waar kan ik deze kopen/toevoegen aan mijn huidige abbonement?


U kunt via KPN een nieuw abbonementen afsluiten via de website zonder mobiel internet of in de winkel een prepaid simkaart kopen.


Als u naar www.kpn.com gaat en dan kijkt naar sim only abbonementen, en aangeeft dat je al klant bent, gaat de rest vanzelf.

Op MijnKPN kunt u uiteindelijk het product toevoegen. Hiervoor moet het product wel actief zijn om een sms ter verificatie te ontvangen.

https://shop.kpn.com/mobiel/sim-only?data=20&bel=onb&lt=12&campaignid=ps%3As%3Dgo%3At%3DKPN-Mobiel-KPN%3Ac%3D1.%20kpn%20%7C%20mob%20%7C%20sbrd%20%7C%20so%20%7C%20sim%20only%3Ad%3DSim%20Only%20%7C%20Algemeen%20%7C%20BMM%3Aco%3D%2Bsim%20%2Bonly%20%2Bkpn%3Af1%3D%2Bsim%20%2Bonly%20%2Bkpn%3Af2%3Db&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwy6T1BRDXARIsAIqCTXq_NNh_jPtoGqhl4tO2uSdFYZP3C5sOpoD3gTcF3fnfcnDkUOA-B1kaApLDEALw_wcB


HI @Gerrrben Gerrrben, welkom op het forum. 

Jeroen legt dit al goed uit. Als je zijn link volgt zul je onderstaande opties zien. Wanneer je thuis ook internet bij ons afneemt krijg je nog een korting van € 5.- per maand. 

Weet je zo voldoende? 

 


Is het u inmiddels gelukt?


Gerben, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hallo. Wij hebben thuis, internet, tv en telefoon van kpn. Daarnaast heeft mijn vrouw ook een mobiel abonnement van kpn. Als ik bovenstaand formulier invul, krijg ik de optie of ik nummerbehoud wil. Uit angst om mijn huidige abonnement per ongeluk om te zetten in een andere, stop ik daar. 

Kortom; ik heb alles al van kpn. Ik wil alleen op mijn huidige telefoon een 2e simkaart, met een ander nummer (geen internet). Internet gebruik ik dan op mijn huidige  bestaande nummer.


Dan praten we over een geheel nieuw abonnement met alleen de optie te bellen, dit wordt dan met een nieuw nummer. Begrijp ik dat goed? In dat geval kies je inderdaad niet voor nummerbehoud. 


Gerben, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.