Skip to main content

Ik heb zojuist een nieuwe (duo) sim aangevraagd en ontvangen . Voor mijn horloge maar nu ik deze heb geactiveerd werkt mijn telefoon niet meer (alleen nog op wifi) heb geen netwerk meer (nu dus wel op mijn horloge) hoe krijg ik dit op beide met hetzelfde nummer ? 
mvg Suzan 

Hallo @Suusryen , met een duosim werkt óf het ene apparaat óf het andere, nooit tegelijk.

Om het ene apparaat te gebruiken moet het andere apparaat uit staan of in de vliegtuigstand.

Staat ook in de begeleidende handleiding bij de sim.

 

Wil je beide gelijk kunnen gebruiken heb je een aparte simkaart met nummer nodig.

 


@JanD oke, wel raar want als ik mijn horloge nu uit zet geeft mijn telefoon aan geen netwerk ? Dus dan werkt naar 1 kaart dan toch 


@JanD oke, wel raar want als ik mijn horloge nu uit zet geeft mijn telefoon aan geen netwerk ? Dus dan werkt naar 1 kaart dan toch 

Hallo @Suusryen , wel even je telefoon opnieuw opstarten.

 


@JanD oke, wel raar want als ik mijn horloge nu uit zet geeft mijn telefoon aan geen netwerk ? Dus dan werkt naar 1 kaart dan toch 

Hallo @Suusryen , wel even je telefoon opnieuw opstarten.

 

Ja zeker paar keer gedaan nu geeft hij aan ongeldige sim ? Schiet mij maar lek snap er niets meer van 


@Suusryen Heb je wel 2 simkaarten gekregen, of heb je 1 simkaart ontvangen en deze in de watch gedaan.

Dat zou dan een oorzaak kunnen zijn omdat de oude sim afgesloten wwor, dan heb je een vervangende sim besteld/gekregen.

Wel 2 sims ontvangen heb je kans dat er bij het wisselen in de Telefoon iets is misgegaan, even opnieuw er in die  of wisselen met de watch als het probleem zich verplaatst is die sim defect.


@Doornekamp33 heb inderdaad maar 1 kaart gehad en deze in de watch gedaan. Dus vermoed ook dat ze de andere hebben afgesloten ( had overigens wel een duo besteld ) ga ik maar weer een nieuwe aanvragen.


Je kunt niets met een Duo Sim, dus kun je ook gewoon de kaart uit je horloge in de telefoon plaatsen. Dan werkt je telefoon weer en moet je een apart abonnement voor het horloge nemen.


Dan heb je idd een vervangende sim kaart ontvangen ipv een duo sim kaart.

Maar ook ik denk dat je weinig aan een duo simkaart hebt, het is dan of de telefoon of de watch die je aan kunt hebben staan, doe je toch beide tegelijk heb je kans dat beide niet werken.


Duo sim is nutteloos in deze gebruikssituatie.

Als het horloge (even) contact heeft met 4G internet dan zal het netwerk zich instellen op die sim. Als er dan een belletje komt gaat het naar de sim in het horloge….

Bel, sms of internet je met de phone dan is het netwerk daar op ingesteld…. totdat het horloge…. nou ja, mag duidelijk zijn neem ik aan.:unamused: