Skip to main content

Ondersteund een simcard van KPN nog steeds 2g? Dit ivm met aanschaf van een smart watch die alleen 2g mrt grps ondersteunt. En dan ook nog alleen gsm 850,900,1800,1900mhz.

KPN biedt nog steeds ondersteuning voor 2G (GSM 900) en garandeert dit tot tenminste april 2025. Binnen 2G worden GPRS en EDGE ondersteund voor mobiel internet.

Ik gebruik zelf twee prepaid SIM-kaarten in telefoons die alleen GSM 900 ondersteunen.

 

Let op: In december 2025 stopt het 2G netwerk bij KPN

Meer informatie hierover kun je vinden in het onderstaande topic:


Beste @Pien70, welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat je geholpen bent met de reactie van @tobiastheebe. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


KPN biedt nog steeds ondersteuning voor 2G (GSM 900) en garandeert dit tot tenminste april 2025. Binnen 2G worden GPRS en EDGE ondersteund voor mobiel internet.

Ik gebruik zelf twee prepaid SIM-kaarten in telefoons die alleen GSM 900 ondersteunen.

Beste Tobias, dank voor je reactie. Ik kan nu met een gerust hart een Kpn kaart halen. 


Beste @Pien70, welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat je geholpen bent met de reactie van @tobiastheebe. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Dat klopt Marcia. Evengoed dank voor je reactie. 


KPN biedt nog steeds ondersteuning voor 2G (GSM 900) en garandeert dit tot tenminste april 2025. Binnen 2G worden GPRS en EDGE ondersteund voor mobiel internet.

Ik gebruik zelf twee prepaid SIM-kaarten in telefoons die alleen GSM 900 ondersteunen.

Beste Tobias, dank voor je reactie. Ik kan nu met een gerust hart een Kpn kaart halen. 

Nu schiet me toch nog iets te binnen. Geldt dit voor zowel een prepaid card als een abonnement? 


Beste @Pien70, welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat je geholpen bent met de reactie van @tobiastheebe. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Dat klopt Marcia. Evengoed dank voor je reactie. 

Zelfde vraag voor jou, geldt wat Tobias schrijft voor zowel een prepaid card als abonnement? Ik begreep van iemand dat de smartwatch meer data gebruikt dan belminuten? Misschien een tip wat ik dan beter kan aanschaffen.?


Dit geldt ook voor een abonnement, zeker! Je kunt ook eerst een prepaid kaart nemen en mocht je toch liever een abonnement willen, je prepaid later alsnog omzetten naar een abonnement. We hebben abonnementen met mobiel internet vanaf 20 euro per maand. Mocht je ook vaste diensten bij ons afnemen, krijg je 5 euro korting per maand.Â