Skip to main content
Beste, mijn abonnement was al in februari afgelopen. Nu heb ik dus bijna 4 maanden te veel betaald want ben nu overgegaan naar Sim only. Krijg ik het te veel betaalde bedrag terug?



Mvg,

Rutger



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Hoi is je maandbedrag niet omlaag gegaan? Dus je toestellening stopgezet. Of was het bij jouw abonnement nog net niet apart.



Zodat de KPN moderator je goed kan helpen zou je vast de volgende gegevens in je forumprofiel willen vermelden: voor-, achternaam, postcode / huisnummer, klantnummer mobiel, telefoonnummer mobiel (kan bv op de regel Pers. Opm.) Onderaan pagina op wijz. opslaan klikken.



In het forumprofiel blijven deze gegevens privé. Alleen zichtbaar voor jouw en de moderators.
Het bedrag is niet omlaag gegaan. Slechte zaak. Ik hoor het graag
Hoi @RutgerGroen, Bij de oude abonnementen zitten toestelkosten onlosmakelijk verbonden aan de maandelijkse kosten. De enige manier waarop we die kunnen splitsen is als je over gaat naar een abonnement uit de huidige linie. Dat heb je inmiddels, daardoor kan uit laten zoeken of je een aanvullende creditering voor de tussenliggende periode kunt krijgen waarin je nog wel toestelkosten hebt betaald. Zou je daarvoor jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ik zie je reactie graag tegemoet.
Dit is toegevoegd. Ik zie de creditering graag tegemoet



mvg
Bedankt @RutgerGroen, Het wordt uitgezocht door mijn collega's van de afdeling toestelkosten. Zij zullen uitzoeken hoeveel je terugkrijgt en zoeken telefonisch contact met je. Houd je mij op de hoogte?
Ok dank je doe ik
Ik heb nog een andere vraag, ik heb spotify premium. Maar ik hoorde dat als je spotify family hebt je met meerdere tegelijk kan luisteren. Klopt dit? Dat is wel handig aangezien ik op kantoor luister en mijn vrouw thuis...thanks
Spotify Family kan alleen afgenomen worden bij een "internet + TV" abonnement voor thuis.

http://www.kpn.com/spotify
Spotify Family kan alleen afgenomen worden bij een "internet + TV" abonnement voor thuis.

Niet alleen bij een Internet en TV abonnement maar ook bij een Internet only abonnement.
Helaas is de tekst "Alleen beschikbaar bij een KPN Internet en TV pakket." voor beide uitleggen interpreteerbaar.
Helaas is de tekst "Alleen beschikbaar bij een KPN Internet en TV pakket." voor beide uitleggen interpreteerbaar.

Vandaar dat jij maar "Internet + TV" schrijft, maar dat is nog verder van de werkelijkheid.

Spotify Family is immers ook te bestellen bij een "Internet zonder TV" abonnement.
@RutgerGroen, Het kan bij een Internet+TV abonnement, maar ook bij een Internet Only abonnement die vanaf 1 juli 2017 zijn geïntroduceerd zijn. We hebben een topic over Spotify Family op deze pagina. Hier legt mijn collega Paul het van A tot Z voor je uit. Mocht je toch nog vragen hebben, kun je ze in dat topic stellen en dan reageert een moderator z.s.m.

Reageer