Skip to main content
Beantwoord

4g bellen

  • February 18, 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedenavond, 

 

Sinds vandaag heb ik mijn sim only abonnement geactiveerd (voor mijn Huawei p30 pro, 2 maanden geleden met een t mobile abonnement aangeschaft maar meteen weer opgezegd omdat ik zeer slecht bereik op dit adres had). 

Nu werd er vanmiddag, door een vriendelijke mevrouw van de klantenservice van kpn, verteld dat 4g bellen vanuit Kpn zelf met betrekking tot mijn nummer nog geactiveerd moet worden voordat ik daadwerkelijk 4g kan bellen.

Als het goed is staan mijn instellingen correct ingesteld. 

Wanneer kan ik 4g bellen dan verwachten?

En hoe kan ik zien dat ik 4g bel?

Graag hoor ik van u. 

 

Mvg Vincent 

Beste antwoord door VincentBezemer

Ondertussen met de telefonische klantenservice contact gehad. 

Instellingen van mijn telefoon staan allemaal goed. 

Mij werd aangeraden volte oproepen een aantal minuten uit te schakelen en daarna weer in te schakelen, met de verwachting dat het binnen 24 uur moet werken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 19, 2020

Ondertussen met de telefonische klantenservice contact gehad. 

Instellingen van mijn telefoon staan allemaal goed. 

Mij werd aangeraden volte oproepen een aantal minuten uit te schakelen en daarna weer in te schakelen, met de verwachting dat het binnen 24 uur moet werken. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2020

Ondertussen werkt 4g.

Blijkbaar heeft 4g volte uit - en aanschakelen gewerkt.

 

Hier verder geen reactie gehad, misschien heb ik het bericht verkeerd geplaatst?

 


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 20, 2020

Hi @VincentBezemer, welkom op het forum.

Je hebt jouw vraag op de juiste plek gesteld :relaxed: . Het is op dit moment erg druk, waardoor we later reageren dan we graag willen. Goed om te horen dat het probleem met VoLTE is opgelost. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.