Skip to main content
Beantwoord

4g bereik

  • April 9, 2020
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ls, sinds deze week erg slecht 4g bereik en springt de telefoon op 3G. Hiervoor nooit geen problemen! Al van meerdere mensen dezelfde klacht gehoord.Dit probleem doet zich voor in de gemeente Beusichem 

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @Cor tv ,

De storing is bekend, het duurt tot vanavond 18.00:

 

 https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 

1. Sluit een KPN storing uit

Vul hieronder je gegevens in, we controleren het mobiele netwerk en je thuisaansluiting. 

Vul je postcode, huisnummer en eventuele toevoeging in:

Postcode

Huisnummer

Toevoeging

Zoek

Er is 1 storing in deze regio gevonden.

Gepland onderhoud (1)

Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Mobiel   05 april 2020
07:00 uur
10 april 2020
18:00 uur
Houd mij op de hoogte van deze storing
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 10, 2020

Hoi @Cor tv ,

De storing is bekend, het duurt tot vanavond 18.00:

 

 https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 

1. Sluit een KPN storing uit

Vul hieronder je gegevens in, we controleren het mobiele netwerk en je thuisaansluiting. 

Vul je postcode, huisnummer en eventuele toevoeging in:

Postcode

Huisnummer

Toevoeging

Zoek

Er is 1 storing in deze regio gevonden.

Gepland onderhoud (1)

Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Mobiel   05 april 2020
07:00 uur
10 april 2020
18:00 uur
Houd mij op de hoogte van deze storing

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 12, 2020

@Cor tv

Is de tijdelijke storing nu inderdaad voorbij? 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 12, 2020

@Cor tv Welkom op ons KPN Forum! Scherp van je dat het je is opgevallen dat het bereik slechter was. Als het goed is zijn de werkzaamheden voorbij en heb je weer prima verbinding, klopt dit? Laat het maar weten :blush: