Skip to main content

Wij ervaren ongeveer 3 weken een slechter bereik op onze thuislocatie. Zowel buiten als binnenshuis (omgeving Nieuweschoot) valt de ontvangt de laatste tijd terug naar Edge. Niet alleen mijn KPN abonnement en mobiel maar ook het KPN abonnement van mijn kinderen hebben hier last van. Zijn er meer mensen in de buurt die hier last van hebben? 

Hebben jullie iPhones 11/12 en hebben jullie ook het probleem op andere plaatsen dan alleen op de thuislocatie zie oa dit topic. Er zijn veel problemen gemeld.

Is dat niet het geval dan zou er een storing of werkzaamheden aan de gang zijn in jullie omgeving. 


Hallo Edu2020,

 

Het zijn inderdaad beide iPhone 11 toestellen waarmee de problemen zijn. ik dat topic even goed doorlezen (aardige trail) en kijken of er iets aan te doen is op het toestel.  Ik ga deze sluiten.


Hallo @BekkemaM, wat het verstandigste is om te doen nu, is om een melding voor de technische dienst te laten registreren. Als je contact op neemt met de klantenservice via 0800-0402, kan een medewerker een melding registreren. 


Reageer