Skip to main content

 Betr. 4G ontvangst jachthaven Compagnieshaven Enkhuizen. 
in het grootste deel van Enkhuizen is de 4G dekking prima 4 streepjes. Zodra ik in de buurt van de jachthaven kom zakt de ontvangst af tot 2 streepjes, waardoor de 4G verbinding niet altijd betrouwbaar is. Er liggen hier ca. 600 boten.

is hier wat aan te doen ?

@Senang Welkom op het forum. Erg vervelend dat je 4G ontvangst in de jachthaven niet optimaal is. Ik heb even voor je uitgezocht hoe het zit met de dekking op deze locatie en wat voor wat betreft 4G heb je gelijk, de dekking hiervoor is niet geweldig. Er staat in de omgeving een zendmast die zo uitgericht staat dat het signaal maar een deel van de jachthaven goed bereikt. Onze zendmasten staan zo optimaal mogelijk uitgericht en het is in dit geval dan ook niet mogelijk er voor te zorgen dat het signaal de hele jachthaven goed bereikt. Ik ben dan ook bang dat ik in dit geval helaas niet voor een oplossing kan zorgen.


Dank voor de heldere reactie. Wel teleurstellend dat hier niets aan te doen is. Het is in het seizoen een druk bezochte plek, met niet allen de haven maar ook het openlucht museum.