Skip to main content

Naar aandringen van mijn ouders ben ik recent overgestapt van Tele2 op ons gezamenlijke KPN-abonnement. Sinds ik m'n simkaart heb vervangen heb ik echter geen 4G op m'n iPhone SE en ook kan ik er niet meer mee bellen. Wanneer ik probeer te bellen wordt mij geïnformeerd dat mijn aansluiting ‘wegens administratieve redenen buiten gebruik is gesteld’. Hoe krijg ik weer toegang tot 4G en bellen op mijn mobiel, en waarom ben ik buiten gebruik gesteld?

Hoi @TSGroot, welkom op het forum!
Misschien domme vragen maar ik ga ze toch stellen:nerd:  

  • Is het abonnement al wel ingegaan?
  • staat er rechtsbovenin wel dat je verbonden bent met ons netwerk?
  • Heb je het toestel ook al herstart?
  • Werkt de simkaart ook niet in een ander toestel?

Ik kijk ook graag even mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hoi, ik heb dubbel gecheckt en het blijkt inderdaad dat m'n abonnement pas op 22 december blijkt in te gaan. Ik heb hier destijds overheen gelezen, omdat ik deze sms op 22 november kreeg en aannam dat het meteen die dag inging. 


Bedankt voor het checken! Fijn dat het mysterie is ontrafelt. Heb je je oude simkaart nog? Dan kun je die gebruiken tot 22/12! Anders kun je vast een vervangende simkaart aanvragen bij Tele2. :blush: