Skip to main content
Beantwoord

4G is akelig slecht

• August 9, 2019
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Mijn 4g doet het akelig slecht moet gewoon laden om een whatsapp te openen vind dit echt heel slecht hier betaal ik €65 per maand voor?
los het graag op gebruik het veel dus heb het nodig.

mvg Rick

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Marina_

Hoi @Rickdejong12, Welkom op het forum. Lastig dat jouw verbinding op je telefoon niet optimaal is. Wel toetel gebruik je? Heb je hier thuis last van, of buitenshuis? Of overal? Zijn er al bepaalde dingen die jezelf al geprobeerd hebt om dit probleem te verhelpen? Kun je jouw profiel aanvullen met jouw 06-nummer, adresgegevens en klantnummer? Dan ga ik opzoek naar een oplossing
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 12, 2019
Hoi @Rickdejong12, Welkom op het forum. Lastig dat jouw verbinding op je telefoon niet optimaal is. Wel toetel gebruik je? Heb je hier thuis last van, of buitenshuis? Of overal? Zijn er al bepaalde dingen die jezelf al geprobeerd hebt om dit probleem te verhelpen? Kun je jouw profiel aanvullen met jouw 06-nummer, adresgegevens en klantnummer? Dan ga ik opzoek naar een oplossing

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • August 14, 2019
@Rickdejong12 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!