Skip to main content

Het 4G internet op mijn mobiel is erg traag, soms werkt het helemaal niet. Ik heb al 2 keer een nieuwe simkaart geprobeerd en ook in een ander toestel uitgeprobeerd maar niks helpt! Kunnen jullie mij helpen? 

Hoi @Pien86 

Heb je dit probleem op 1 of meerdere locaties? Controleer ook even intussen of de namen toegamgspunten goed staan.


Hoi @Friesian 

 

Bedankt voor je antwoord. ik heb de APN opnieuw ingesteld maar die stonden al goed. Internet werkt nog steeds slecht.. zal de kpn wel bellen want ik weet het ook niet meer.


@Pien86 Welkom op het forum. 

De eerste vraag die @Friesian stelt is een belangrijke. Heb je dit probleem op 1 locatie of op meerdere? 

En heb je ondertussen al contact gehad met mijn collega's?


@Rutger_ 

 

ik heb er eigenlijk overal last van.. ik heb nog niet gebeld met je collega’s, heb jij zo een idee om het op te lossen? 


@Rutger_  🤷‍♀️


@Pien86 Ik heb op basis van de informatie die ik tot nu toe heb nog geen idee voor een oplossing. 

Je geeft aan het probleem ook te hebben met een andere simkaart en in een ander toestel. 

Beide zijn dus ook getest op verschillende locaties? En op al deze locaties ervaar je een trage verbinding? 

Waaraan merk je dat je verbinding traag is? En welke toestellen heb je getest?