Skip to main content

Heb normaal 4 g maar dit valt regelmatig weg en komt terug als 3g of H+... dan werkt het wel maar niet wat ik gewend ben

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Goedemorgen @Videofarmer, ik lees dat de kwaliteit van jouw mobiele verbinding schommelt. Uit je bericht maak ik op dat dat voorheen niet zo was, klopt dat? Merk je dit als jeĀ thuis bent of ook op andere locaties? Hoe is de dekking in jouw omgeving volgens de kaart? Welk merk en type toestel heb je, en heb je 'm al even volledig uitgeschakeld en opnieuw laten opstarten?


Mijn mob is de xamsung galaxy s20 ultra 5g en opnieuw opstarten maakt geen verschil. Bij geen internetĀ is het bij online gaan vaak dat de verbinding danĀ  Ā pas actief wordt en heb de indruk dat het alleen thuis gebeurt. Heb er nooit eerder last van gehad en nu sinds een aantal weken is dit bezig. Nu is de verbinding 4g maar zie soms dat het wisselt met 3g en HĆ·. Ik heb ook de indruk dat de 4g actief blijft tijdens het gebruik. Dit Ā bijv bij hotspot wat ik wel toepas met een laptop.


@VideofarmerĀ Dus elders op andere locaties gaat het beter? Goed dat je al opnieuw hebt opgestart. Hoe gaat het als je jouw simkaart thuis even test in een ander toestel? Ik ben benieuwd of je dan hetzelfde ervaart.


Nu ik antwoord is het 3 inplaats van 4 g en een paar dagen de indruk gehad dat er minder uitval was. En nu op dit momentĀ Ā H+ en wisselen naarĀ 3 gĀ  tijdens het typen. Zou het aan de zendmast kunnen liggen of juist hier door afstand en veel verschillende signalen door de lucht... ra ra.... Nu is het weerĀ  4 g ......Ā  Ā Samengevat : tijdens het maken van dit antwoord wisseld het tussen 3 H2 en 4g