Skip to main content
Beantwoord

4G verbinding is langzaam

  • January 21, 2020
  • 10 reacties
  • 1497 keer bekeken

Beste, 

 

Sinds enkele dagen heb ik hele trage internet op mijn mobiel.

Download: 5.6 

upload: 4.9

 

hoe kom dit ineens?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hallo @Slechte 4G verbinding, dat is een goede vraag. Heb je dit zomaar opeens, of is er iets gewijzigd waarna dit gebeurde? Ik ben ook benieuwd of je dit op 1 specifieke locatie hebt of overal waar je bent. Als het het laatste is, kan je jouw toestel als eerste eens opnieuw opstarten om te kijken of dat een verbetering geeft. Ook ben ik benieuwd wat er gebeurt als je jouw sim-kaart in een ander toestel probeert, hoe is het netwerk dan in het andere toestel?

Als je het op 1 specifieke locatie hebt kan je jouw postcode, huisnummer, 06-nummer, naam en geboortedatum van de contractant en de bewuste postcode, huisnummer en laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) op je forumprofiel, dan kan ik met je meekijken naar het netwerk op die locatie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2020

Hallo @Slechte 4G verbinding, dat is een goede vraag. Heb je dit zomaar opeens, of is er iets gewijzigd waarna dit gebeurde? Ik ben ook benieuwd of je dit op 1 specifieke locatie hebt of overal waar je bent. Als het het laatste is, kan je jouw toestel als eerste eens opnieuw opstarten om te kijken of dat een verbetering geeft. Ook ben ik benieuwd wat er gebeurt als je jouw sim-kaart in een ander toestel probeert, hoe is het netwerk dan in het andere toestel?

Als je het op 1 specifieke locatie hebt kan je jouw postcode, huisnummer, 06-nummer, naam en geboortedatum van de contractant en de bewuste postcode, huisnummer en laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) op je forumprofiel, dan kan ik met je meekijken naar het netwerk op die locatie.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Slechte 4G verbinding, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik hier nog met je naar kan meekijken hoor ik het graag van je.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 27, 2020

Niet niet gewoon de data bundel op?


Niet niet gewoon de data bundel op?

Nee hahah


Hoi @Slechte 4G verbinding, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik hier nog met je naar kan meekijken hoor ik het graag van je.

Gaat om een bepaalde locatie waar die het heel slecht doet.. 


Jasper van KPN
Moderator

De databundel had ook nog gekund inderdaad, al is dat natuurlijk niet alleen op een specifieke locatie. Is dat ook op het adres wat je op jouw profiel hebt ingevuld? Ik heb het netwerk daar nagekeken en dat ziet er goed uit, zowel binnen als buitenshuis zou er een goed bereik moeten zijn. Als je de langzame verbinding ervaart, is het bereik dan nog wel goed? Of zakt dat ook?


De databundel had ook nog gekund inderdaad, al is dat natuurlijk niet alleen op een specifieke locatie. Is dat ook op het adres wat je op jouw profiel hebt ingevuld? Ik heb het netwerk daar nagekeken en dat ziet er goed uit, zowel binnen als buitenshuis zou er een goed bereik moeten zijn. Als je de langzame verbinding ervaart, is het bereik dan nog wel goed? Of zakt dat ook?

Nee gaat om een ander adres, postcode ***,  heb wel gewoon vol bereik,.


Jasper van KPN
Moderator

Dan zal ik het netwerk op die locatie ook voor je nakijken @Slechte 4G verbinding. Ik heb de postcode, i.v.m. privacy, even naar je forumprofiel verplaatst bij “Persoonlijke opmerkingen”. Zou je daar ook het huisnummer van de locatie van het slechte bereik kunnen toevoegen? Het huisnummer is ook nodig om het netwerk te kunnen bekijken.


Dan zal ik het netwerk op die locatie ook voor je nakijken @Slechte 4G verbinding. Ik heb de postcode, i.v.m. privacy, even naar je forumprofiel verplaatst bij “Persoonlijke opmerkingen”. Zou je daar ook het huisnummer van de locatie van het slechte bereik kunnen toevoegen? Het huisnummer is ook nodig om het netwerk te kunnen bekijken.

Dat heb ik voor uw vedaan


Jasper van KPN
Moderator

Dank je. Ook op dat adres lijkt het netwerk wel goed te zijn, maar jouw ervaringen zijn duidelijk anders. Merk je dit alleen met 4G, of ook als je probeert te bellen? Ik ben ook benieuwd welk merk en model toestel je hebt en weet je of anderen het op die locatie ook ervaren?