Skip to main content
Beantwoord

4G werkt niet in buitenland

  • July 16, 2020
  • 4 reacties
  • 1017 keer bekeken

Mijn 4G werkt niet in Duitsland terwijl mijn vriend zijn 4G werkt wel. Iemand hulp?

Beste antwoord door obelisk

Ik heb weliswaar Simyo via het KPN netwerk dus hoe relevant deze opmerking is weet ik niet precies. Maar mijn telefoon ging steeds naar O2 waarvan de 4G vaak afwezig is, in plaats hiervan met de hand Telekom DE kiezen gaf een veel beter resultaat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

obelisk
Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 16, 2020

Ik heb weliswaar Simyo via het KPN netwerk dus hoe relevant deze opmerking is weet ik niet precies. Maar mijn telefoon ging steeds naar O2 waarvan de 4G vaak afwezig is, in plaats hiervan met de hand Telekom DE kiezen gaf een veel beter resultaat.


  • Topper
  • July 18, 2020

Inderdaad kan het helpen om handmatig een ander netwerk te kiezen. In Frankrijk had ik ook automatisch 3G, maar toen ik een ander netwerk koos, kreeg ik ook 4G.

 

Vodafone heeft duidelijk uitgelegd op de website hoe het moet:

Fijne vakantie!


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 22, 2020

Hi @4G werkt niet in Duitsland. Werkt alleen 4G niet, en 3G wel, of heb je helemaal geen mobiel internet daar? Handmatig een netwerk selecteren is inderdaad een goede tip. Je kunt verschillende beschikbare providers proberen. Anders helpt het herstarten van je mobiel wellicht. Laat je weten of het lukt?


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 29, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord @4G werkt niet in Duitsland dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!