Skip to main content
Beantwoord

4GB zichtbaar op mijn telefoon, maar op mijn factuur zie ik 3000 MB ,dat is toch veel minder?

  • February 14, 2020
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

heb 4GB op mijn telefoon,mijn factuur is bij 3000MB vol,dat klopt toch niet??

betr.,klant nr ******

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Nick83

Ok :grin:

Ja dat heb ik ook :thumbsup: Maar dat heeft niets met de hoeveelheid data te maken. Dat is het netwerkprotocol wat gebruikt word. Zo was er vroeger 2G, dat werd later 3G en nu hebben we 4G. En inmiddels zijn ze bezig met 5G. En ondertussen hebben we ook nog WiFi :blush: kijk maar:

 

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 14, 2020

Wat bedoelt u met "4GB op mijn telefoon"? Waar ziet u dat staan?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 14, 2020

staat boven aan mijn telefoon,  4G,naast het aantal procenten van gebruikstoestand/en tijd


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 14, 2020

Ok :grin:

Ja dat heb ik ook :thumbsup: Maar dat heeft niets met de hoeveelheid data te maken. Dat is het netwerkprotocol wat gebruikt word. Zo was er vroeger 2G, dat werd later 3G en nu hebben we 4G. En inmiddels zijn ze bezig met 5G. En ondertussen hebben we ook nog WiFi :blush: kijk maar:

 

 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 14, 2020

Ok, duidelijk, dan was ik in de veronderstelling dat dit 4GB betekende, vandaar de verwarring

maar bedankt en een fijn weekend,


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 17, 2020

Fijn dat dit mysterie door Nick is opgelost :grinning:

Bedankt voor je bericht, @Menukaart2016. Verwarring is al snel gemaakt. Je kunt in je MijnKPN je actuele verbruik en de je bundel inzien. Wat je bovenaan het scherm van je toestel ziet, is inderdaad het netwerkprotocol, 4G in dit geval.