Skip to main content
Beantwoord

50% belminuten

  • March 16, 2020
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik krijg vandaag een bericht dat ik 50 % van mijn belminuten heb gebruikt, maar ik heb onbeperkt bellen.

Hoe kan dit?

Groet, Maurice

Beste antwoord door Anonymous

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Dat is een goede vraag, @Maurice020 

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kan ik controleren of het sms’je bij ons wegkomt.

 


  • Antwoord
  • March 18, 2020

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 18, 2020

Je bent vast overgezet van Telfort. Hierbij schijnt er een extra bundeltje geactiveerd te zijn/worden wat eerst aangesproken wordt. Daarna zal je gewoon weer naadloos je onbeperkt bundel gebruiken.


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten.