Skip to main content
Beantwoord

50% van uw belbundel verbruikt met een onbeperkt bellen bundel

  • March 16, 2020
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb een onbeperkt bellen abonnement. Ik krijg onderstaande bericht van KPN en dit klopt niet. Wat moet ik doen.

 

Beste klant, u hebt nu 50% van uw belbundel verbruikt. Bij 75% ontvangt u opnieuw een sms. U kunt altijd uw verbruik checken via de MijnKPN app of mijn.kpn.com. Groet, KPN

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Tycha

Welkom @Sara Ali 

 

Gewoon negeren lees ik Hier

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 16, 2020

Welkom @Sara Ali 

 

Gewoon negeren lees ik Hier


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 19, 2020

Hi @Sara Ali, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad een vals alarm geweest. Je mag het sms'je negeren, en hopelijk krijg je hem de volgende maand niet meer! 

Heb je, nu of in de toekomst, nog andere vragen? Dan weet je ons te vinden!