Skip to main content
Vraag

5G dekking in garage van appartementencomplex voor alle bewoners mogelijk?

• April 2, 2025
  • 30 reacties
  • 245 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 11, 2025

Beste ​@David2971y921 , heb je ook geen reactie van KPN op je mail gehad die je hebt gestuurd naar het eerder genoemde mail-adres?

Of heb je geen mail gestuurd?

In mijn OP staat dit
alleen die gebruiken een e-mail adres die niet meer bestaat (info-grootzakelijk@kpn.com). Dus dat wordt lastig

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 11, 2025

Hoe denk je dat ze dit binnen kantoor panden hebben gedaan bij bedrijven?

Met kabels.

Zoek maar een experimentele oplossing met kabeltjes

Mijn goede intenties komen niet aan.

Wij zoeken als VvE gewoon een goeie oplossing zonder te veel houtje touwtje oplossing.

?

Je gaat ervan uit dat mijn nutsvoorzieningen allemaal vast zitten, dat is niet het geval.

Zonder de situatie te kennen . .

Jammer dat KPN zo hier op reageert,

Er is nog geen KPN-er actief geweest binnen dit onderwerp.

Het radio/ethersignaal moet van binnen naar buiten en vv, dat gaat met een kabel, het is niet anders, bepaald door wetten die boven elke andere wet staan, de natuurwetten.

Ik zou graag zien hoe dit uiteindelijk verder gaat.

ik ga verder met Vodaphone. Die zijn gewoon bereikbaar en willen zelfs een afspraak maken om te kijken wat mogelijk is.

Dat is mooi ! ( ja kpn blinkt niet uit in bereikbaarheid, daarom zoveel activiteit op dit forum )
Ik ben heel benieuwd.
Het zou nog kunnen zijn dat die een mast dichterbij hebben waardoor het signaal wel voldoende in de garage komt (?).

Dat is experimenteel :-) vast te stellen met een telefoon.

Sorry, toch nog even

(NB het aanhalen van het hele bericht heeft geen zin)

Dat is echt mode aan het worden.
Hier een voorbeeld van een moderator die onnodig ingenomen ruimte beperkt :

Admin: afbeelding in spoiler gezet [..]

In kantoor gebouwen verlegen ze LTE/4G/5G connecties door van een hoofd antenna van het dak naar een soort gelijke vorm van access points. Dat wordt niet aangelegd door experimental manier maar gewoon door een zakelijke dienst af te nemen waarbij deze constructie aan wordt gelegd. Tevens is het niet de bedoeling dat je zelf LTE/4G/5G repeaters aanlegt volgens mij…

Wat ik een beetje jammer vindt, is dat ik aangaf in me OP dat het e-mail adres niet werkt. En dat ik gewoon zoek naar een indoor 4G/5G gateway oplossing in de garage. Maar ik wordt overspoelt met, je moet maar WiFi gaan gebruiken want dat is makkelijker.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 11, 2025

Beste ​@David2971y921 , zie onderstaande link voor contact- en servicemogelijklheden:

https://www.kpn.com/zakelijk/service/ugs

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@David2971y921 . Hierbij nog even een reactie van mij als moderator van KPN.  

Deze community is gericht op de particuliere markt.  Wij hebben niks wat aansluit bij jouw wensen.  Ik sluit me aan bij de mensen die aangeven om het bij zakelijk te proberen.

De snelste route is dan bellen.  

(particulier en groot zakelijk zijn écht twee afzonderlijke werelden binnen KPN en ik ben dus ook niet op de hoogte van wat ze allemaal kunnen bieden. Ik hoop uiteraard dat ze je verder kunnen helpen)

• April 16, 2025

Al zou KPN Zakelijk hier iets voor hebben, dan zal dat al snel een paar 1000 per jaar kosten gok ik zo. Ik denk dat er geen 1 bewoner zit te wachten om daar aan mee te betalen. Dat is het niet waard.